Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#67579Prodavačka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 25 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
06.06.2023, před rokem

Lenka Hrůzová

Znění stížnosti

Dobrý den, ptala jsem se jestli na markovame zboží jde vyměnit jenom za jinou příchuť, řekla jj, ale problém že se mě nezeptala za jakých podmínkách to zboží vrátí, zboží stalo 90kc ale vrátila pouze 11kc jenom zduvodu že tam byla uplatněna slevový kupón.stim jsem já nechtěla souhlasit, paní my řekla že to nejde zvradit. Číslo obsluhy 451


Požadované řešení

Vratid slevu,


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.6.2023 13:22, před rokem

Výměna zboží za jinou příchuť je možná, jestliže to společnost umožní. V případě, kdy se ceny jednotlivých příchutí liší (jiná příchuť je dražší), je potřeba možný přesah ceny doplatit.

Jestliže však došlo k navrácení výrobku, je společnost povinna vrátit spotřebiteli takovou částku, za kterou spotřebitel výrobek zakoupil. V opačném případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení ze strany podnikatele, na které by měl spotřebitel nárok.

Ze stížnosti se domníváme, že spotřebitel uplatnil na nákup kupón, který ponížil cenu výrobku. Následně spotřebitel chtěl tento výrobek vrátit či vyměnit. V takovém případě společnost vrací částku s uplatněným kupónem, tedy v takové výši, kterou spotřebitel skutečně uhradil.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.6.2023 14:35, před rokem

Vážený zákazníku / Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.7.2023 14:17, před rokem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.