Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den, ptala jsem se jestli na markovame zboží jde vyměnit jenom za jinou příchuť, řekla jj, ale problém že se mě nezeptala za jakých podmínkách to zboží vrátí, zboží stalo 90kc ale vrátila pouze 11kc jenom zduvodu že tam byla uplatněna slevový kupón.stim jsem já nechtěla souhlasit, paní my řekla že to nejde zvradit. Číslo obsluhy 451
Vratid slevu,
|
Tweet |
Výměna zboží za jinou příchuť je možná, jestliže to společnost umožní. V případě, kdy se ceny jednotlivých příchutí liší (jiná příchuť je dražší), je potřeba možný přesah ceny doplatit.
Jestliže však došlo k navrácení výrobku, je společnost povinna vrátit spotřebiteli takovou částku, za kterou spotřebitel výrobek zakoupil. V opačném případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení ze strany podnikatele, na které by měl spotřebitel nárok.
Ze stížnosti se domníváme, že spotřebitel uplatnil na nákup kupón, který ponížil cenu výrobku. Následně spotřebitel chtěl tento výrobek vrátit či vyměnit. V takovém případě společnost vrací částku s uplatněným kupónem, tedy v takové výši, kterou spotřebitel skutečně uhradil.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Vážený zákazníku / Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.