Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Dobry den.Poslala jsem pomerne drahy dar k 50pres Zasilkovnu,doruceni domu.zasilka mela byt dorucena v urcitem rozmezi,cekalo se dve hodiny jen na ni.Prijemce se nekolikrat pokousel kontaktovat ridice.Pozdrzeli kvuli tomu odjezd z domu.NIKDO se neozval.Nyni vidim,ze je zasilka dorucena o nekolik hodin pozdeji.KAM?Komu.Kde ji nechali?Obrovske zklamani.Obrovske.
Jedna se o zasilku Z 2989467085
Doporucim priste prodejci at pouzije jinou sluzbu.P
Hedvabny satek Andrea Vytlacilova,objednavka 1810,cena 3920korun
Reseni nemam.Nevim,kde zasilka je,doufalajsem,ze v pripade nepritomnosti bude ulozena ve vydejnim miste Zasilkovny.Pokud bude ukradena ci poskozena,zadam zpet hodnotu zasilky.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Dobrý den, paní Sveraková, dle údajů ve veřejném trasování (https://tracking.packeta.com/cs_CZ/?id=2989467085) byla zásilka v pořádku doručena příjemci na adresu. Předání proběhlo později, než bylo avizováno, za což se moc omlouváme, patrně se jednalo o komplikace v dopravě. Uděláme všechno pro to, aby se něco takového neopakovalo. Gabriela, tým Zásilkovny
Kuryr mel predat zasilku.na telefonicke hovory nereagoval.Zasilku hodil za plot do nahrabaneho listi a travy.pokud vim,kdyz nebyl prijemce pritomen,mel zasilku odlozit na odberne misto Zasilkovny.ja za to doruceni platila zvlast penize.Kdyz prijemce volal,ridic ji poslal DO PRDELE.Darek,dost drahy,zahozen v nepritomnosti za plot.Diky za doruceni.
Děkujeme stranám za poskytnutá vyjádření.
Jestliže byla zásilka doručena v rozporu se smlouvou, může spotřebitelka požadovat přiměřenou slevu. Pokud by tím došlo k poškození balíku, mohla by rovněž požadovat náhradu škody způsobenou porušením smluvní povinnosti dle § 2913 občanského zákoníku.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k vývoji případu mohla vyjádřit.
Paní Svěráková, moc se omlouváme. Něco takového rozhodně není v pořádku. Jednání kurýra prověříme a zajistíme, aby se něco takového neopakovalo. Je dobře, že jste nám dala vědět. Budeme rádi, když nám v budoucnu dáte ještě šanci dokázat vám, že naše služby stojí za to. Gabriela, tým Zásilkovny
Hodnocení: