Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#67595Pozdni doruceni a predani nevim komu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

29 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
06.06.2023, před rokem

Monika Sverakova

Znění stížnosti

Dobry den.Poslala jsem pomerne drahy dar k 50pres Zasilkovnu,doruceni domu.zasilka mela byt dorucena v urcitem rozmezi,cekalo se dve hodiny jen na ni.Prijemce se nekolikrat pokousel kontaktovat ridice.Pozdrzeli kvuli tomu odjezd z domu.NIKDO se neozval.Nyni vidim,ze je zasilka dorucena o nekolik hodin pozdeji.KAM?Komu.Kde ji nechali?Obrovske zklamani.Obrovske.
Jedna se o zasilku Z 2989467085
Doporucim priste prodejci at pouzije jinou sluzbu.P


Produkt

Hedvabny satek Andrea Vytlacilova,objednavka 1810,cena 3920korun


Požadované řešení

Reseni nemam.Nevim,kde zasilka je,doufalajsem,ze v pripade nepritomnosti bude ulozena ve vydejnim miste Zasilkovny.Pokud bude ukradena ci poskozena,zadam zpet hodnotu zasilky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.6.2023 17:44, před rokem

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.6.2023 12:48, před rokem

Dobrý den, paní Sveraková, dle údajů ve veřejném trasování (https://tracking.packeta.com/cs_CZ/?id=2989467085) byla zásilka v pořádku doručena příjemci na adresu. Předání proběhlo později, než bylo avizováno, za což se moc omlouváme, patrně se jednalo o komplikace v dopravě. Uděláme všechno pro to, aby se něco takového neopakovalo. Gabriela, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
20.6.2023 05:20, před rokem


Monika Sverakova

Kuryr mel predat zasilku.na telefonicke hovory nereagoval.Zasilku hodil za plot do nahrabaneho listi a travy.pokud vim,kdyz nebyl prijemce pritomen,mel zasilku odlozit na odberne misto Zasilkovny.ja za to doruceni platila zvlast penize.Kdyz prijemce volal,ridic ji poslal DO PRDELE.Darek,dost drahy,zahozen v nepritomnosti za plot.Diky za doruceni.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.6.2023 10:55, před rokem

Děkujeme stranám za poskytnutá vyjádření.

Jestliže byla zásilka doručena v rozporu se smlouvou, může spotřebitelka požadovat přiměřenou slevu. Pokud by tím došlo k poškození balíku, mohla by rovněž požadovat náhradu škody způsobenou porušením smluvní povinnosti dle § 2913 občanského zákoníku.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k vývoji případu mohla vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.6.2023 14:08, před rokem

Paní Svěráková, moc se omlouváme. Něco takového rozhodně není v pořádku. Jednání kurýra prověříme a zajistíme, aby se něco takového neopakovalo. Je dobře, že jste nám dala vědět. Budeme rádi, když nám v budoucnu dáte ještě šanci dokázat vám, že naše služby stojí za to. Gabriela, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
5.7.2023 18:54, před rokem


Monika Sverakova

Hodnocení: