Společnost


Stander Sp. z o.o.

Počet nahlášených stížností:914
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#67598Výzva k úhradě již zaplacené pohledávky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 19 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.06.2023, před rokem

Pavla Plachá

Znění stížnosti

Firma Stander mi poslala opětovně výzvu k úhradě pohledávky 826,72 Kč ,kterou jsem zaplatila 31.3.2023 bankovním převodem z mého účtu


Požadované řešení

Chci aby mě firma už nekontaktovala neposílala mi upomínky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.6.2023 10:58, před rokem

Vymáhá-li podnikatel pohledávku po spotřebiteli, má podnikatel povinnost dokázat, že vymáhaná pohledávka vznikla a trvá. V okamžiku, kdy podnikatel dokáže, že pohledávka doopravdy vznikla, přechází důkazní břemeno (povinnost dokazovat) na spotřebitele, který by měl dokázat, že pohledávku uhradil.

Kontakt na společnost který jsme dohledali:
e-mail: info@standergroup.eu
kontaktní adresa pro ČR: Stander Sp. z.o.o., P.O.BOX 18, Praha 2, 120 00.
adresa sídla společnosti: ul. Bodycha 87, 05-816 Reguły, Warszawa, Ursus.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska, přičemž spolupracuje také s mezinárodním spotřebitelským centrem Spojeného Království.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2023 10:14, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.