Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#6761Smlouva významného zákazníka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 15 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.05.2015, před 10 lety

Jiří Zevl

Znění stížnosti

Dobrý den, v roce 2012 jsem uzavřel smlouvu významného zákazníka za podmínek, že na svá 4 telefoní čísla budu protelefonovávat 2700 Kč. V roce 2013 (2014) všichni operátoři snížili tarify neomezeného volání cca o 50% a od té doby nedokáži provolat tuto částku a dostávám čtvrtletně smlouvní pokutu za porušení smluvních podmínek. Jednou se mi podařilo, že mi tato faktura byla zdobropisována, ale od té doby o tom nikdo nechce slyšet. A protože jsem v roce 2014 nezrušil smlouvu význ. zákazníka, tak se mi smlouva prodloužila na další 2 roky a nemohu přejít k jinému operátorovi bez sankcí. I když u T-mobile došlo ke korekci tarifů a tedy mému poškozování.


Produkt

Smlouva významného zákazníka


Požadované řešení

vyvázání se ze smlouvy významného zákazníka či zrušit smluvní pokuty nebo snížit hranici pro protelefonování


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.5.2015 12:59, před 10 lety

Pokud operátor jednostranně mění smlouvu nebo obchodní podmínky, je povinen o tom druhou stranu informovat nejpozději 1 měsíc před nabytím účinnosti této změny. Pokud se jedná o podstatnou změnu smlouvy vedoucí ke zhoršení postavení účastníka, který může smlouvu ukončit jen při zaplacení sankce za předčasné vypovězení, je poskytovatel zároveň povinen informovat zákazníka o jeho právu bezplatně ukončit smlouvu ke dni nabytí účinnosti změny. Pokud operátor zákonné podmínky nesplní, tedy například zákazníka informuje pozdě nebo mu zatají, že může ukončit smlouvu, pak změna podmínek není vůči zákazníkovi účinná.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.7.2015 09:51, před 10 lety

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.