Společnost


Domax Group Services s.r.o.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#6762Špatné vyřízení reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 24 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
15.05.2015, před 10 lety

Lukáš Kobližka

Znění stížnosti

Dne 13.4.2015 jsem dal mobilní telefon reklamovat. Po 30-ti dnech jsem si byl telefon vyzvednout, ale bylo mi řečeno, že telefon poslali do jiného servisu. Po dotazu druhého servisu mi bylo sděleno, že telefon vůbec nepřijali. Když jsem po GSM expert žádal vrácení peněz, řekli mi, že peníze mi nevrátí, protože tohle již nepatří Domax Group services ale Jan Kudlik. Tedy jiná společnost. Jak jsem od nich zjistil, telefon nevzali na reklamaci, ale na servis. I když jsem trval na odstoupení od smlouvy, nebylo mi vyhověno, místo toho se mnou sepsali nový servisní papír, ovšem s datem 14.5.2015 a telefon mi prý vrátí neopravený a reklamaci mám provést u firmy Domax Group Services. Bohužel tato firma nemá nikde pobočku pro reklamaci.


Produkt

Samsung Galaxy S4


Požadované řešení

Vrácení peněz nebo vrácení plně funkčního mobilního telefonu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.5.2015 12:43, před 10 lety

Reklamace se uplatňuje u prodávajícího, pokud není v písemném potvrzení o právech ze záruky uvedeno, že opravu provádí jiná osoba (například autorizovaný servis). V obou případech však za vyřízení reklamace odpovídá kupujícímu prodávající.

Prodávající je povinen zboží k reklamaci přijmout a vydat o tom kupujícímu písemné potvrzení.

Prodávající je podle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele povinen reklamaci včetně odstranění vady vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Spotřebitel může v takovém případě od smlouvy odstoupit, případně setrvat na uplatněném nároku nebo požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny. 30 ti denní lhůta se vztahuje též na povinnost prodejce informovat kupujícího o vyřízení reklamace.

Odstoupení doporučujeme zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou, a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byla uplatněna.

Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.9.2015 12:40, před 9 lety

Společnost nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.