Počet nahlášených stížností: | 69 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, ja jsem Tetiana Khrapunová. A měla jsem situaci, kdy jsem převedla všechny své benefity na kredity Slevomatu. Chtěla jsem je vrátit, ale pak uviděla jsem, že to není možné. Na oplátku chci říct, že se to stalo náhodou. Jsem cizinka a plně jsem nepochopila vaše podmínky, že tyto peníze mi nelze vrátit zpět na kartu benefit. Myslela jsem, že to bude jako propojení karty s webovou stránkou, jako propojení bankovní karty. Mám benefit kartu od společnosti Zentiva.Stalo se to 7.6.2023, asi 21:20-21:30. aplikaci benefit mi ukázalo že transakce proběhla v 23:15 7.6.2023. Mám snímek obrazovky, pokud potřebujete důkaz. Když jsem si uvědomila, že své peníze nemohu dostat zpět, podívala jsem se blíže na nabídky, za co bych mohla své peníze utratit, ale bohužel jsem nenašla nic zajímavého pro sebe. A teď jsem prostě ve slepé uličce, protože jsem vám převedla všechny peníze, které byly na kartě benefit, a nemůžu je za půl roku nikde utratit, prostě shoří. Ano, chápu, že neznalost a nepochopení nezbavuje mě odpovědnosti, ale opravdu vás žádám, abyste mi vyšly vstříc, prosím.
Datum 7.6.2023 Číslo *** Typ Platební brána Benefit Body 10083 bodů Cena 10 083,00 Kč Ušetřeno 2 621,58 Kč Benefit Slevomat.cz, s.r.o. Poznámka Akce
Ještě jednou chci zdůraznit, že chápu, že chyba je na mé straně. Pokud mi nechcete vrátit všechny benefity, vraťte mi alespoň většinu. souhlasím s tím, že si koupím něco do 2000 a vy mi vrátíte zbytek. Bylo by to lepší, než aby celých 10 000 šlo do kanálu a ani jeden z nás nic nezískal.
|
Tweet |
Na stránkách podnikatele je uvedeno, že uživatelé, kteří využívají tzv. benefitní karty některého z poskytovatelů „zaměstnaneckých benefitů“ (jako např. společnost Sodexo s.r.o. nebo Edenred CZ s.r.o.), mohou využít takových benefitních karet k nákupu kreditů, a to prostřednictvím a výhradně za podmínek uvedených na internetové stránce https://www.slevomat.cz/benefity. Zde je uvedeno, že převod je závazný a kredity nelze směnit zpět na benefity.
V tomto případě se domníváme, že podnikatel nemá povinnost převést kredity zpět na kartu, záleží tedy na jeho dobré vůli.
Podnikatele je možné ohledně vzniklé situace kontaktovat přes formulář (zde: https://www.slevomat.cz/kontakt) nebo na tel. čísle +420 222 745 354.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, paní Khrapunová,
situaci jsem prověřil a jsem rád, že kolegové s Vámi již v uplynulém týdnu vše vyřešili k Vaší spokojenosti.
Pokud byste potřebovala s čímkoliv poradit, tak se na nás neváhejte opět obrátit, rádi Vám pomůžeme.
Martin, Slevomat.cz
Dobré odpoledne!
Moc děkuji vašim kolegům, že se se mnou spojili a pomohli mi vyřešit můj problém. Ano, včera byl převod skutečně zrušen. Na kartu mi však nic nepřišlo. Zajímalo by mě, jak dlouho musím čekat, než mi budou benefity vráceny? Protože to byl okamžitý převod na webové stránky, ale zpět ne.
Děkujeme stranám za součinnost.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby mohla spotřebitelce zodpovědět dotaz ohledně doby vrácení.
Dobrý den,
vrácení částky na benefitní účet bývá hotové do druhého dne, může se ale stát, že převod trvá i déle. V tomto případě došlo k chybě při zadávání čísla Vaší benefitní karty, proto se proces vrácení benefitů protáhl. Nyní už by mělo být vše opraveno a částka se Vám co nejdříve vrátí, pokud se tak již nestalo.
Děkuji Vám za pochopení a přeji hezký den.
Martin, Slevomat.cz
Dobré odpoledne!
Dnes byl můj problém s převodem konečně vyřešen.
Dobrý den,
děkuji Vám za informaci. Jsem rád, že je vše v pořádku.
Martin, Slevomat.cz
Hodnocení:
Komentář: Všem moc děkuji! ♥️