Počet nahlášených stížností: | 15 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Mobil byl objednán pro mou 85 letrou maminku, bohužel tento typ jí však nevyhovoval (příliš malé písmo). Hned druhý den jsme mobil vrátily, následně byl zaslán dobropis pro potvrzení, byla v něm uvedena pokuta za údajné škrábance, které jsme my neudělaly.
Na firmu Salbio data tech jsme (bohužel po potvrzení dobropisu - maminka si pokuty nevšimla, neboť se s něčím podobným dosud nesetkala) zaslaly E-mail s informací o jejich nesolidním jednání.
Nokia 130 ds white cz, výr. č. 357152061148365
vrátit pokutu
|
Tweet |
Pokud spotřebitel odstoupí od smlouvy uzavřené na dálku, vrátí mu prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a je možné požadovat i úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb. Podnikatel není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebiteli dříve, než mu spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že zboží podnikateli odeslal.
Ustanovení § 1833 občanského zákoníku stanoví, že spotřebitel odpovídá podnikateli pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. To neplatí, pokud podnikatel nesdělil spotřebiteli informace podle ustanovení § 1820 odst. 1 písm. f) občanského zákoníku (pokud lze využít práva na odstoupení od smlouvy, podmínky, lhůtu a postupy pro uplatnění tohoto práva, jakož i formulář pro odstoupení od smlouvy, jehož náležitosti stanoví prováděcí právní předpis). Spotřebitel má právo zboží z obalu vyndat a ověřit si jeho vlastnosti. Snížení hodnoty zboží prokazuje prodávající.
Společnost nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.