Počet nahlášených stížností: | 914 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 13 |
Dňa 17.04.2023 som podala cez mail zrušenie dodávok 17.04.2023 a odpoveď mi prišla v ten istý deň.
Ďakujeme za váš kontakt
Doručené
infosk@helpstander.eu
po 17. 4. 10:23
komu: mne
Kontakt s našimi zákazníkmi je pre nás nesmierne dôležitý, a preto dbáme na to, aby sme všetky ich záležitosti riešili s najvyššou prioritou. Upozorňujeme, že všetky e-maily sa vybavujú v poradí, v akom boli doručené - na váš e-mail odpovieme najneskôr do 48 hodín od jeho prijatia v pracovný deň.
Prišli dve SMS správy, že nemám uhradenú faktúru 10238371. Nakoľko momentálne nie som doma a vrátim sa až 15.07.2023 ja o tejto zásielke nič neviem, a ako mi mohla prísť keď som 17.04.2023 zrušila zasielanie tovaru od vás.
Dňa 31.05.2023 som opakovane písala a toto je vaša odpoveď
Mail Delivery System message-status@mailer-daemon prostredníctvom domény sv016.home.net.pl
31. 5. 2023 18:39 (pred 8 dňami)
komu: mne
I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.
For further assistance, please send mail to
If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.
The mail system
said: 552 5.2.2
full) (in reply to end of DATA command)
Dokonca nie je odpoveď napísaná v slovenskom jazyku.
A toto je odpoveď zo dňa 17.04.2023
infosk@helpstander.eu
17. 4. 2023 10:23
komu: mne
Kontakt s našimi zákazníkmi je pre nás nesmierne dôležitý, a preto dbáme na to, aby sme všetky ich záležitosti riešili s najvyššou prioritou. Upozorňujeme, že všetky e-maily sa vybavujú v poradí, v akom boli doručené - na váš e-mail odpovieme najneskôr do 48 hodín od jeho prijatia v pracovný deň.
Žiadne odpoveď mi neprišla že zásielky od vás sú zrušené.
Prosím o nápravu, a ak bude dodaný tovar v mojej schránke tak vám zásielku pošlem naspäť, ale to zaručiť nemôžem, bývam sama a schránku mohol niekto vybrať.
Poslala som ešte raz dnes na vašu mail adresu infosk@helpstander.eu> túto sťažnosť, dúfam že bude všetko napravené k mojej spokojnosti.
A týmto vás prosím aby ste ma v budúcnosti už neoslovovali, nakoľko nie som spokojná v vaším prístupom.
Vitamíny
Zrušenie dodávok a akceptovanie, nakoľko som momentálne mimo môjho bydliska v prípade, že požadovaný produkt nie je v mojej schránke, nakoľko práve pre túto skutočnosť som zrušila objednávky lebo som vedela že budem dlhšie mimo adresy bydliska.
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo (objednávka byla zrušena), jednalo by se o plnění bez objednávky. V takovém případě dle § 1816 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět.
Doporučujeme spotřebiteli kontaktovat neprodleně společnost Stander Sp. z.o.o., nejlépe doporučeně s dodejkou na adrese P.O.BOX 18, Praha 2, 120 00 a upozornit společnost na to, že spotřebitel již objednávku zrušil, a proto není povinen částku uvedenou na faktuře (upomínce) platit. Pokud by totiž společnost chtěla vymáhat částku soudní či mimosoudní cestou musela by prokázat, že smlouva byla uzavřena a že bylo platně sjednáno, že spotřebiteli bude pravidelně zasíláno konkrétní zboží o určité ceně, rovněž i to, že zboží bylo spotřebiteli skutečně doručeno.
Spotřebiteli doporučujeme, aby možný závazek taktéž preventivně vypověděl společně s žádostí o vymazání osobních údajů o spotřebiteli, aby spotřebitel nemohl být v budoucnu kontaktován ze strany společnosti s dalšími nabídkami, a to ideálně doporučeným dopisem s dodejkou na adresu uvedenou výše. V případě sporu bude mít spotřebitel v ruce důkaz, že smlouvu opravdu vypověděl. Výpověď smlouvy, resp. odstoupení od smlouvy neznamená uznání jakéhokoliv závazku vůči společnosti.
Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů. Kontakty na podatelnu ÚOOÚ jsou dostupné zde: https://www.uoou.cz/podatelna%2Duradu/os-1006.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.