Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 17 |
Dobrý den,
dnes jsem kupoval zboží na prodejně Kauflandu - Croasant máslový za 9.90 a hned vedle bez oddělené přepážky je Croasant louhovaný za 14.90. Záměrně je zboží umístěno vedle sebe, aby se spotřebitel spletl a na pokladně mu bylo naúčtováno dražší zboží. Mohu doložit fotografii.
Chování personálu naprosto otřesné, že za to můžu já jako zákazník a že jsou jen lidi a že se to paní prodavačce prostě promýchalo.
Toto není náhoda, je to prostě jasné a záměrné klamání spotřebitele hraničící se záměrným pokusem o podvod.
V případě Kauflandu to není první takový případ pokusu o podvod. Opakuje se pravidelně.
Personál absolutně nezvládá chování k zákazníkovi a řešení problému. Arogantní, neexistuje omluva. Naopak mě postupně 3 pracovníci naprosto neurvale osočovali, že já jsem ten kdo udělal chybu.
Dobrý den,
vše se dá pochopit i chyba personálu. Ale měla by následovat omluva a vstřícné a chování k zákazníkovi.
Tedy chtěl bych se v dohodnutý čas dostavit n prodejnu a veřejně si vyslechnout omluvu od uvedeného personálu. A příště by stačila přepážka mezi zbožím, případně lepší rozmístění zboží, aby nedocházelo k záměně.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Prodávající je povinen dle § 12 zákona o ochraně spotřebitele informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.
Jestliže má spotřebitel podezření na klamavé jednání společnosti, může se s podnětem obrátit na Českou obchodní inspekci, která vykonává dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele (zde: https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/).
Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.