Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
V rámci stěhování na začátku dubna l.r. jsem byla nucena dle tvrzení O2 pořídit nový modem, který dle O2 umí již jen aplikaci O2 TV 2.0., na toto mě nikdo dopředu neupozornil. S aplikací jsou od počátku problémy. Máme zřízeno rodinné sledování, mamince na mobilu aplikace občas nefungovala, navýšili jsme tarif a rychlost dat, nahrávky učiněné v mobilech se občas nezaznamenají na TV a opačně, ani já se s jiným typem mobilu na wi-fi nemohu připojit nebo nahrávku zobrazit, při sledování TV zpětně (ne nahrávka), se obraz přeruší a vrátí se o pár vteřin zpět, nahrávky v TV se také občas vůbec nezobrazí, aplikace je celkově od počátku nestabilní. Na konci dubna mě kontaktoval technik s tím, že ještě zavolá, nestalo se tak, dále několik hovorů na O2 lince nebo přes chat. Řešení jsem urgovala 3.6., kdy mi slečna sdělila, že se ozve technik, nevolal, při dnešní urgenci mi na chatu operátor sdělil pouze, že se na problému pracuje a až bude hotovo, ozvou se mi, operátor na tel. lince mi nedokáže prý více pomoci a neumí zařídit, aby mi technik zavolal. Hledal neustále problémy v mobilech a TV, nakonec pokyn ať zajedu se setoboxem na pobočku. Po argumentu, že služba takto zlobí od zřízení a že jsem o novou aplikaci nestála hovor zřejmě ukončil. Následně mi SMS přišla zpráva ve znění: Dobrý den, z tohoto čísla jsme zaznamenali podezřelé volání na bezpl. linku O2. Připomínáme, že podobné jednání je hodnoceno jako zneužití služeb......Toto v případě, kdy společnost není schopna přes dva měsíce odstranit problém se svou službou, považuji za nehoráznou drzost. Havně, že se mi pokaždé snaží vnutit další službu v podobě třetího tel. čísla.
O2 spolu pro dva - Sledování TV
Žádám, aby mě kontaktoval někdo kompetentní, kdo umí posoudit rozsah problému, případně jej vyřešit.
Jsem nápomocna činit doma se zařízeními kroky dle instrukcí, ale nebudu běhat na pobočku proto, aby mi tam další člověk řekl, že to neumí vyřešit. Požaduji pouze, aby služba, kterou platím fungovala. Děkuji.
|
Tweet |
Pokud je služba poskytována vadně, je možné ji reklamovat. Na stránkách O2 je uvedeno, že pokud porucha představuje vadu služby z důvodu na straně podnikatele, je třeba ji nahlásit nebo ji společnost musí sama objevit aby se jí zabývala.
Jestliže bude spotřebitel kromě odstranění vady služby požadovat i přiměřené snížení ceny z důvodu, že službu mohl využít jen částečně nebo vůbec, může reklamovat přímo vyúčtování za období, ve kterém se vada vyskytla, pokud už jej obdržel.
Pokud uplatňuje spotřebitel snížení ceny služby za období, za které vyúčtování dosud neobdržel, může reklamovat službu a požadovat přiměřenou slevu z ceny v budoucím vyúčtování.
Reklamaci může spotřebitel podat:
Přes O2 Chat – každý den od 8:00 do 19:00.
Osobně – v kterékoli O2 Prodejně.
Telefonicky – bezplatná linka 800 02 02 02.
Písemně – dopis s reklamací na adresu O2 Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, Za Brumlovkou 266/2, 140 22 Praha 4 - Michle.
Dále uvádí, že reklamaci vyúčtování je potřeba podat do 2 měsíců ode dne doručení vyúčtování a reklamaci služby do 2 měsíců ode dne jejího vadného poskytnutí. Při pozdějším podání reklamace nebude reklamace uznána.
Na vyřízení reklamace má podnikatel kalendářní měsíc. Ve výjimečných situacích, například tehdy, když je potřeba komunikovat s dodavateli v zahraničí, se doba vyřízení může prodloužit na dva měsíce.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den,
velice nás mrzí projevená nespokojenost s aktuální verzí aplikace O2 TV 2.0 a proběhlou komunikací.
O nejčastějších potížích s aplikací víme a pracujeme na jejich odstranění. Veškeré Vámi popsané chyby jsou již součástí oněch řešení a budou vyřešeny společně či postupně v budoucích aktualizacích aplikace O2 TV 2.0. Prosíme tak o trpělivost a za komplikace se omlouváme.
Co se týká proběhlých hovorů a následně zaslané SMS, budeme rádi za doplnění data a času proběhlého hovoru, abychom jej mohli prověřit a předat případnou zpětnou vazbu. Doplnění můžete provést na e-mail info@o2guru.cz s odkazem na tuto stížnost.
Pro ověření do e-mailu uveďte také datum narození majitele a číslo jedné z Vašich služeb nebo číslo zákaznického účtu, kde s Vámi také následně vyřešíme další otázky ke službě či vyúčtování za O2 TV.
S pozdravem
Jakub Kreuziger
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den,
O2 se mnou začalo komunikovat přes e-mail. S aplikací jsou stále problémy, především s nahrávkami. Novou aplikaci prostě uvedli do provozu neodladěnou.
Klimentová
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.