Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:711
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:22
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#6769Zamítnutá reklamace v AAA Otrokovice

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 15 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
16.05.2015, před 10 lety

Gražyna Zemanová

Znění stížnosti

Plánovali jsme koupi nového auta, něco super, pohodlného, na cestu k moři.. Přítel našel na netu C4 Picasso a přímo se do něj zamiloval. Zajeli jsme do AAA Otrokovice a vůz si nechali přivézt z Prahy. Autíčko bylo krásné, bez známky škrábnutí... prostě miláček rodiny. Přítel je mechanik, při zkušební jízdě autíčko krásně předlo,tak jsme do toho šli. Po dvou týdnech jízdy se stalo, že nešla zařadit čtyřka. Přítel hned jel sepsat zápis do AAA, ale pak už bylo všechno v pořádku převodovka fungovala, stalo se to jen jednou, ale 6 týdnů po koupi odešla převodovka- čtyřka sice zařadit šla, ale na prázdno.jedno velké NIC! Okamžitě jsme jeli do AAA a sepsali reklamaci, vyřizoval to s námi K.M.. Auto jsme koupili 11.3.15 reklamace je z 27.4.15. Pan M. chtěl zprávu z nezávislého servisu, ale tu nám nikdo nebyl ochotný napsat aniž by se podíval dovnitř, ale nechtěli jsme aby došlo k zásahu do stavu vozidla. Nakonec jsme zajeli do servicu Citroen kde nám nacenili novou i repasovanou převodovku a vše dodali AAA, auto zaparkovali a čekali a volali do AAA jak daleko je naše reklamace. Požadovali jsme po konzultaci s mechaniky odstranění závady. Dnes přišla odpověď: Předmětem reklamace není vada za kterou prodávají odpovídá a odkazem na zkušební jízdu...domnívám se, že se jedná o skrytou vadu. Auto potřebujeme, vždyť ho budu 7 let splácet! Co pojištění Carlife za které jsem dala 5000? Četla jsem na netu (Bohu žel až teď) podobné případy, nemám za sebou tým právníků, ale možná by to stálo za medializaci..


Produkt

Citroen C4 Picasso


Požadované řešení

Požaduji finanční kompenzaci, proplacení opravy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.5.2015 15:03, před 10 lety

Prodejce odpovídá za stav vozu, který je sjednaný ve smlouvě a za vady, které jsou na zboží při převzetí, pokud na ně neupozornil, nejedná-li se o vady odpovídající míře používání nebo o běžné opotřebení. Jde-li o vadu, za kterou prodávající odpovídá, je povinen závadu odstranit nebo poskytnout přiměřenou slevu z kupní ceny. Nutný je ale předpoklad řádné reklamace provedené u prodávajícího.

Pokud se vada projeví v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Společnost by měla prokázat, pokud reklamaci zamítá, že se nejedná o vadu, za kterou odpovídá.

Podmínky poskytování pojistného plnění vycházejí z konkrétního znění smlouvy. Ze smlouvy je třeba zjistit na jaké vady se pojištění vztahuje.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.5.2015 21:27, před 10 lety

Na základě žádosti spotřebitelky jsme stížnost přeřadili na ni, aby mohla připojit další komentář.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.5.2015 22:52, před 10 lety


Gražyna Zemanová

Chtěla bych poděkovat, že je takový server jako je tento.
Dívala jsem se na stránky AAA a tam jsem zjistila, že mají svého Ombudsmana a tak jsem mu napsala. Odpověděl mi, že se mi někdo v blízké době ozve. Ozvali se a jsme domluvení, že napíšu odvolání přímo do centrály AAA, mám domluveného mechanika, který mi vyčíslí škodu, kterou budu v odvolání požadovat jako kompenzaci za skrytou vadu.
Věřím, že všechno dobře dopadne.
Znovu opakuji, že mě nikdo na nevyhovující technický stav neupozornil, nikdy bych nekoupila auto za 176 449 Kč kdyby bylo ve špatném technickém stavu. Myslím, že ani prodavač technický stav vozu neznal, vybrali jsme si ho na internetu a přijeli do AAA v Otrokovicích hned když ho přivezli z Prahy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.6.2015 12:22, před 10 lety

Na základě žádosti spotřebitelky jsme stížnost přeřadili na ni, aby mohla připojit další komentář.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
5.6.2015 19:49, před 10 lety


Gražyna Zemanová

Dobrý den, dnes mi přišlo zamítnutí odvolání reklamace s tím, že jsem byla na technický stav vozidla upozorněná. Nesouhlasím s tím- v autě byla i servisní knížka, auto bylo pravidelně kontrolováno ve značkovém servisu a další prohlídka má být 19.9. tohoto roku. V případě, že jsem koupila vrak jsem nepochopila, proč mi bylo sjednané pojištění Carlife Garance, které se vztahuje i na převodovku, za které jsem zaplatila 5000 Kč.
Jak mám dál pokračovat? Mám ještě nějakou možnost se bránit?

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.6.2015 15:32, před 10 lety

Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením soudního sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.6.2015 14:32, před 10 lety

Reklamace byla opravdu zamítnuta jak s poukazem na absenci vady v době prodeje, tak i na popis vozu v předávacím protokolu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.7.2015 14:07, před 9 lety

Vzhledem k tomu, že se spotřebitelka k případu již delší dobu nevyjádřila, prosíme ji o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.8.2015 16:05, před 9 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti reagovat. Protože služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.