Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
rád bych podal stížnost za účtování poplatku 24 Kč ke každé vstupence zakoupené online. Dle mě se jedná o skryté náklady, které nejsou inzerovaný v ceně lístku. A platí pouze za online vstupenku. Vzhledem k tomu, že online se netiskne žádný papír a náklady na vygenerování takové vstupenky se pohybují v řádu max. haléřů. Nechápu proč Cinemacity účtuje za každou vstupenku (ani ne za celkový nákup) 24 Kč, což je 9,6% z celkové částky za cenu lístku. Podle mě se jedná o skrytý poplatek, který absolutně neodpovídá nákladům, které musí společnost vynaložit za "online transakci".
Zrušení poplatku. Nebo jím oficiálně navýšit cenu lístku v ceníku.
|
Tweet |
Spotřebitel je na skutečnost existence nevratného manipulačního poplatku upozorněn předem v obchodních podmínkách, kde je uvedeno, že "zákazník může zakoupit e-vstupenky na konkrétní představení prostřednictvím internetu a zaplatit za ni cenu a nevratný manipulační nebo jiný poplatek za využití možnosti nákupu online podle vytvořené objednávky". Při koupi vstupenek je tato částka navíc zřetelně zobrazena v souhrnu vyúčtování.
Domníváme se tedy, že účtování poplatku není v rozporu s právními předpisy.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.