Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zakoupil jsem si v tomto obchodě gymnastický míč http://www.fit-center.cz/gymnasticke-mice-classic/4518-gymnasticky-mi-sedco-95cm.html průměr 95 cm s tím že byl v době objednání skladem do 3 dnů. Když mi míč po 3 týdnech zasílání ujišťovacích emailů s pravovpisnými chybami, jak se míč už expeduje z jejich velkoskladů a kdesi cosi konečně dorazil, už při vybalování z krabice jsem se divil, že je nějaký malý. Po nafouknutí a přeměření bylo vše jasné (viz fotky). Na krabici od míče byla nálepka s nápisem 90cm. Když jsem nálepku strhl, bylo pod ní už více uvěřitelných 65cm. Zboží jsem se rozhodl vrátit. Ovšem adresu si musíte od prodejce pěkně vyžádat, protože na jejich webových stránkách ji nenajdete. Na emailový dotaz ať mi sdělí adresu na kterou mám míč zaslat, mi odpověděl nejaký čobol, co se mi na míčí jakože nelíbí a proč ho chci vrátit (zřejmě snaha abych nestihnul lhůtu 14 dní). Adresu jsem z nich dostal až po telefonu. Vrátili peníze včetně poštovného, čobol si neopustil poznámku že nechápe proč jsme míč vrátili když oni to měřili a míč má správnou velikost. Euforie z levných čínských produktů je zřejmě pohltila natolik, že k měření použili metr ze stejné fabriky která vyrobila i míč, pak se není čemu divit. Pro úplnost přikládám fotky jak vypadá 95 cm u firmy www.fit-center.cz.
http://i.imgur.com/lrsik71.jpg
http://i.imgur.com/m0mQfa0.jpg
http://i.imgur.com/tlGSznn.jpg
http://i.imgur.com/qnzGSGw.jpg
Gymnastický míč SEDCO 95cm
.
|
Tweet |
Dozor nad dodržováním zákazu užívání nekalých obchodních praktik při nabízení nebo prodeji výrobků spadá do působnosti České obchodní inspekce.
Doporučujeme pro případ zjištěného použití klamavé obchodní praktiky, spočívající v užití nepravdivého údaje při nabízení a prodeji výrobku, obrátit se přímo k tomuto dozorovému orgánu s podnětem k provedení kontroly.
Stačí vyplnit formulář podnětu ke kontrole umístěný na internetových stránkách (www.coi.cz/cz/e-podatelna/). Pochybení prodejce však musí zjistit sami inspektoři dozorového orgánu svým kontrolním zjištěním. Pokud spotřebitel o to požádá, mají dozorové orgány povinnost vyrozumět spotřebitele do měsíce o konkrétním postupu v dané věci.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.