Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý den bohužel se mi stala nemilá věc kdy jsem v Praze na hlavním nádraží ve vaší čekárně RegioJetu zapomela batoh s osobními věcmi kdy jsem si toho všimla až ve vlaku a jelikož bydlím hodně daleko od Prahy tak jsem volala na infolinku a poprosila paní aby do Prahy zavolala a pokusila se domluvit že bych si svůj batoh vyzvedla v Ostravě jestli by jej tam mohli poslat paní arogantně odpověděla že oni nejsou pošta a že nemůžou že ztráty a nálezy cestovat že si to musím vyzvednout sama i když jsem paní vysvětlila že to opravdu nelze jelikož Prahu mám daleko bydliště plus další okolností které mi nedovolují si pro batoh přijet a v Praze žádné známé které by mi pomohli situaci vyřešit nemám navíc cesta by mě stála dvakrát víc než samotný batoh s obsahem paní znovu arogantně že to není možné tak jsem tedy řekla že jestli mi ho tam můžou v té Praze aspoň odložit na tři měsíce že v září pojedu znova do Prahy na vyšetření (dřív bohužel ne) tak si batoh teda vyzvednou na to mi znova arogantně téměř s opovržením odpověděla že to tak dlouho držet nemůžou že tam mají těch ztrát a nálezů hodně prostě bylo vidět že mi paní absolutně nemá žádný zájem ani ochotu mi pomoci jak se říká když se chce všechno jde ale paní si pořád mluvila to svoje a nesnažila se mi absolutně nějak pomoc mou situaci vyřešit! Navíc se semnou bavila jak už jsem zmínila arogantně a nenechala mě skoro ani domluvit přitom vím že kamarádce se stalo něco podobného a nebyl problém ztrátu převést jinam:(
Ráda bych mou situaci vyřešila ráda bych aby jste můj batoh poslali do Ostravy Svinov kde si ho v brzké době vyzvednu nebo mi ho v té Praze do září podržet.
|
Tweet |
Dle obecného ustanovení § 1052 odst. 1 občanského zákoníku je nálezce povinen ztracenou věc vrátit tomu, komu patří. Může však požadovat úhradu nutných nákladů spojených s vrácením věci (např.: poštovné) a také nálezné. Nálezné činí desetinu ceny nálezu. Má-li však ztracená věc hodnotu jen pro toho, kdo ji ztratil, nebo pro jejího vlastníka, náleží nálezci nálezné podle slušného uvážení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.