Počet nahlášených stížností: | 40 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 3.5.2015 jsem si objednala obal na mobil Sonny Xperia V bílý, č. objednávky 2015000103 a ještě týž den zaplatila přes paypall. Do dnešního dne (16.5.) nemám ani peníze, ani obal na mobil. Psala sem na fb profil, na kontaktní formulář na stránkách www.ecell.cz i na email, ale nikdo se mnou nekomunikuje. Jedná se o částku 403,-
Obal kožený bílý Sony Xperia V Lt25i, č. objednávky 2015000103.
Prosím buď zaslat požadované zboží nebo vrátit peníze.
|
Tweet |
Jestliže byla kupní smlouva uzavřena, smluvní strany jsou zavázány si vzájemně plnit. Spotřebitel kupní cenu již uhradil, prodávající měl povinnost dodat zboží ve sjednané době. Nebyla-li doba sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu.
Protože postačí pokud spotřebitel poskytne dodatečnou lhůtu (po uplynutí sjednané lhůty nebo po uplynutí přiměřené doby po vyzvání k dodání, nebyla-li doba přesně ujednána) k plnění podnikateli i mlčky, může spotřebitel odstoupit z důvodu prodlení dle § 1978 občanského zákoníku.
Odstoupením se smlouva od počátku ruší. Neodpovídá-li již prodávající na emaily, komunikaci doporučujeme vést písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou.
Společnost byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.