Společnost


February s.r.o.

Počet nahlášených stížností:40
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#6771Nedodané zboží, žádná komunikace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.05.2015, před 10 lety

Petra Bernardová

Znění stížnosti

Dne 3.5.2015 jsem si objednala obal na mobil Sonny Xperia V bílý, č. objednávky 2015000103 a ještě týž den zaplatila přes paypall. Do dnešního dne (16.5.) nemám ani peníze, ani obal na mobil. Psala sem na fb profil, na kontaktní formulář na stránkách www.ecell.cz i na email, ale nikdo se mnou nekomunikuje. Jedná se o částku 403,-


Produkt

Obal kožený bílý Sony Xperia V Lt25i, č. objednávky 2015000103.


Požadované řešení

Prosím buď zaslat požadované zboží nebo vrátit peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.5.2015 11:56, před 10 lety

Jestliže byla kupní smlouva uzavřena, smluvní strany jsou zavázány si vzájemně plnit. Spotřebitel kupní cenu již uhradil, prodávající měl povinnost dodat zboží ve sjednané době. Nebyla-li doba sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu.

Protože postačí pokud spotřebitel poskytne dodatečnou lhůtu (po uplynutí sjednané lhůty nebo po uplynutí přiměřené doby po vyzvání k dodání, nebyla-li doba přesně ujednána) k plnění podnikateli i mlčky, může spotřebitel odstoupit z důvodu prodlení dle § 1978 občanského zákoníku.

Odstoupením se smlouva od počátku ruší. Neodpovídá-li již prodávající na emaily, komunikaci doporučujeme vést písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2015 14:51, před 9 lety

Společnost byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.