Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
V Praze, ul.Sicherova, se několikrát za den vyskytne výpadek internetu. Za ty nehorázný peníze, by jste mohli taky něco dělat. Že se to jednou za čas stane, je pochopitelné, ale tohle trvá už 14 dní a začínám zvažovat, že ukončím smlouvu. Vyžadovat platby za něco, co nefunguje a nic neřešit... to si děláte super reklamu.
Za dobu psaní této zprávy, vypadl internet 2x.
Informovat své klienty o výpadcích a postupu řešení (takto působíte, jako někdo komu je to vlastně jedno). Při dlouhodobých potížích poskytnout slevu.
|
Tweet |
Pokud je služba poskytována vadně, je možné ji reklamovat. Na stránkách O2 je uvedeno, že pokud porucha představuje vadu služby z důvodu na straně podnikatele, je třeba ji nahlásit nebo ji společnost musí sama objevit, aby se jí zabývala.
Jestliže bude spotřebitel kromě odstranění vady služby požadovat i přiměřené snížení ceny z důvodu, že službu mohl využít jen částečně nebo vůbec, může reklamovat přímo vyúčtování za období, ve kterém se vada vyskytla, pokud už jej obdržel.
Pokud uplatňuje spotřebitel snížení ceny služby za období, za které vyúčtování dosud neobdržel, může reklamovat službu a požadovat přiměřenou slevu z ceny v budoucím vyúčtování.
Reklamaci může spotřebitel podat:
Přes O2 Chat – každý den od 8:00 do 19:00.
Osobně – v kterékoli O2 Prodejně.
Telefonicky – bezplatná linka 800 02 02 02.
Písemně – dopis s reklamací na adresu O2 Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, Za Brumlovkou 266/2, 140 22 Praha 4 - Michle.
Reklamaci vyúčtování je potřeba podat do 2 měsíců ode dne doručení vyúčtování a reklamaci služby do 2 měsíců ode dne jejího vadného poskytnutí. Při pozdějším podání reklamace nebude reklamace uznána. Na vyřízení reklamace má podnikatel kalendářní měsíc.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Hezký den,
mrzí mě, že máte potíže s připojením. Mohla byste nám do sekce neveřejných údajů nebo na email info@o2guru.cz doplnit číslo vaší služby, kterou najdete na vyúčtování, celé datum narození a tel. kontakt na vás? Potíže s připojením je vždy potřeba řešit na technickém oddělení, pokud se k nám nic nenahlásí, nemáme bohužel možnost situaci ověřit. Potíže s připojením máte ve chvíli, když jste na Wifi nebo připojena od modemu k počítači kabelem? Kolik zařízení doma na síti využíváte? Zkoušela jste modem na chvíli vypojit z elektřiny a umístit ho na jiné, vyvýšené místo?
S pozdravem
Monika Morysová
O2 Guru, O2 Czech Republic, a.s.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.