Společnost


SADKOL s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#67715Zničena dlažba obklady nefunkční sprchový kout

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 28 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.06.2023, před rokem

Taťána Petříková

Znění stížnosti

Firma SADKOL se prezentuje s nejlepšími výsledky ale POZOR: Prokurista Jurnečka Zděněk - nedodává pracovníky v žádné kvalitě, posílá na práce lidi bez certifikací, nevyučené, nýmandy, kteří poškodí váš majetek, poničí materiál a v bytě zničí na co položí ruku. Ze 3 týdnů je půl roku. Metr a vodováha je tabu. Jednoho jediného pracovníka - nikoli podle profesí - tato firma přidělí 1 člověka ZEDNÍKA na obklady, na zdění, na dlažbu, na dveře, na uklid, na odvoz aniž by jej řádně platila a podle toho je jeho výsledek. Spáry do véčka, bez vyrovnání, rohy přes sebe, instalatérské práce bez přemýšlení, křivě zasazené, pravé rohy ani u jedné jejich práce, 5 cm žádná míra, sprchový kout vytéká do obýváku atd.... je toho celá řada a kromě TO na p. Jurnečku/prokuristu p. Kolenatého, je podána žaloba na jejich postup při práci, na zničený materiál, přesto, že jsem několikrát upozorňovala, bylo mi sděleno, že to se spraví.... nikoli. Položená schodová dlažba se nedá zbrousit jako třeba parkety. Takže mají webové stránky podvodně uvedené, lidi shánějí na poslední chvíli z ulice a tváří se, že jsou firma s nejlepšími výsledky. Když jsem požadovala razítko, nikdy jej neměl p. Jurnečka a balamutil, že vše bude ok - což sliboval půl roku. Dostat zpět peníze - několik desítek tisíc - byl také problém. Věděl v jak těžké životní situaci jsem přesto sliboval a okecával práci svých lidí, potažmo řekl, že je mu to líto, že je byt zdevastovaný a zničený - což následně řešila policie, hasiči a vyšetřovatelé s pozitivním výsledkem. Kdo bude požadovat více informací k jejich práci, dodám vše od záznamů až po žalobu, včetně bohaté dokumentace a komunikace. Pan Kolenatý dle p. Jurněčky - který jedná jako majitel SADKOLU, není k dispozici. Jak tedy tato firma pracuje a kde má tým, není jasné. Celou rekonstrukci bez vodováhy a metru prováděla jedna osoba. Instalatér naměřil sprchu pro liliputa a hrozně se pak divil a omlouval, vývody na křivo - nelze již spravit jinak, než novou rekonstrukcí celé koupelny. Zásuvky dodnes nezkompletovány, obklady odpadávají, nedostatečně nalepené, spáry špatně zaspárované, dlažba u stopu nedodělaná a pořád podle p. Jurnečky bylo vše skoro hotové k předání...od 3.1.2023


Produkt

Firma sadkol sro


Požadované řešení

Předělat všechny špatně věci do stavu používání a zničenou podlahu nahradit novou ve stejné kvalitě. Ne jejich firmou nemají kvalitní zaměstnance


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.6.2023 13:16, před rokem

Mezi stranami byla uzavřena o smlouva o dílo dle § 2587 občanského zákoníku - rekonstrukce koupelny. Dle § 2590 občanského zákoníku zhotovitel provede dílo s potřebnou péčí v ujednaném čase a obstará vše, co je k provedení díla potřeba. Není-li doba plnění ujednána, provede zhotovitel dílo v době přiměřené jeho povaze.

Dle § 2604 občanského zákoníku je dílo provedeno, je-li dokončeno a předáno. V tomto případě dle popisu stížnost však dílo nebylo provedeno.

Pokud tedy společnost neprovedla dílo v ujednaném termínu ocitá se v prodlení a spotřebitel tak zhotovitele upozorní, že dílo nebylo provedeno včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k plnění (lze poskytnout i mlčky). Spotřebitel by tedy měl vyzvat společnost a určit jí přiměřenou lhůtu k plnění, což zde již spotřebitel nejspíše učinil.

Pokud zhotovitel neprovede dílo ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky. Plnil-li podnikatel zčásti, může spotřebitel od smlouvy odstoupit jen ohledně nesplněného zbytku plnění.

Spotřebitel může od smlouvy odstoupit v plném rozsahu jen, jestliže pro spotřebitele nemá částečné (již provedené) plnění význam.

Jestliže spotřebiteli vznikla jednáním zaměstnanců společnosti škoda, je oprávněn ji po společnosti požadovat.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.9.2023 16:02, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.