Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#67718Okrádání

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 20 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
11.06.2023, před rokem

Iveta Šulcová

Znění stížnosti

Dobrý den

Bohužel se Nám stalo již podruhé na prodejně v Hostivici u Té stejné Paní ,myslíme ne Češka ,Poprvé to bylo u piva Radegast a Plzeň..markovaná jen Plzeň,tak jsme neřešili zelená barva může se stát.,ale dnes namarkované 3xdalamánek a My 2x..,vždy si vše kontroluji,ale teď mám 2letého Kluka a nemám na to čas…,mohu Paní i popřípadě příště vyfotit..,ale jsem velice sklamaná.!
Šulcová


Požadované řešení

Vyškolení


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.6.2023 06:11, před rokem

Spotřebitel by měl v případě prokázaného zjištění nesprávného vyúčtování zboží na pokladně nárok na vrácení bezdůvodného obohacení ze strany podnikatele. V takovém případě je nutné k prokázání nesprávného vyúčtování využít např. svědeckou výpověď nebo kamerový záznam.

Spotřebitelům vždy doporučujeme, aby si účtenky kontrolovali co nejdříve po zaplacení, nejlépe ihned, aby předešli podobným problémům.

Dozor v oblasti správného účtování nákupu provádí Česká obchodní inspekce. V případě opakovaného nesprávného účtování zboží by mohl spotřebitel zvážit podání podnětu správnímu orgánu, který může za zjištěný přestupek uložit podnikateli pokutu. Odkaz pro podání podnětu k ČOI: https://www.coi.cz/podatelna/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.6.2023 06:56, před rokem

Dobrý den, paní Šulcová, mrzí nás, pokud Vám bylo namarkováno zboží, které jste nezakoupila. Doporučujeme Vám opětovně se do prodejny dostavit spolu s pokladním dokladem a situaci dořešit s vedoucím, situaci s Vámi vyřeší. S pozdravem Lidl v.o.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.7.2023 14:16, před rokem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.