Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den
Bohužel se Nám stalo již podruhé na prodejně v Hostivici u Té stejné Paní ,myslíme ne Češka ,Poprvé to bylo u piva Radegast a Plzeň..markovaná jen Plzeň,tak jsme neřešili zelená barva může se stát.,ale dnes namarkované 3xdalamánek a My 2x..,vždy si vše kontroluji,ale teď mám 2letého Kluka a nemám na to čas…,mohu Paní i popřípadě příště vyfotit..,ale jsem velice sklamaná.!
Šulcová
Vyškolení
|
Tweet |
Spotřebitel by měl v případě prokázaného zjištění nesprávného vyúčtování zboží na pokladně nárok na vrácení bezdůvodného obohacení ze strany podnikatele. V takovém případě je nutné k prokázání nesprávného vyúčtování využít např. svědeckou výpověď nebo kamerový záznam.
Spotřebitelům vždy doporučujeme, aby si účtenky kontrolovali co nejdříve po zaplacení, nejlépe ihned, aby předešli podobným problémům.
Dozor v oblasti správného účtování nákupu provádí Česká obchodní inspekce. V případě opakovaného nesprávného účtování zboží by mohl spotřebitel zvážit podání podnětu správnímu orgánu, který může za zjištěný přestupek uložit podnikateli pokutu. Odkaz pro podání podnětu k ČOI: https://www.coi.cz/podatelna/.
Dobrý den, paní Šulcová, mrzí nás, pokud Vám bylo namarkováno zboží, které jste nezakoupila. Doporučujeme Vám opětovně se do prodejny dostavit spolu s pokladním dokladem a situaci dořešit s vedoucím, situaci s Vámi vyřeší. S pozdravem Lidl v.o.s.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.