Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 17 |
U Kauflandu jsem objednal digitální budík. Jelikož budík svítil tak, že ozářil celou ložnici, rozhodl jsem se ho vrátit. Od Kauflandu jsem dostal instrukce, že budík mám vrátit do Polska. Budík jsem vrátil, mezitím spousta mailů, pak mi peníze přišly po 3 týdnech. Samozřejmě, že při objednání jsem nikde nebyl upozorněn, že zboží se v případě vrácení musí zaslat do Polska. Takže vrácení, resp. poštovné se mi značně prodražilo. Z tohoto důvodu nedoporučuji u tohoto prodejce objednávat
Kaufland by měl předem upozornit, že zboží není z ČR, resp., že v případě vrácení zboží bude nutno zaslat do zahraničí.
|
Tweet |
Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, do 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů.
V případě odstoupení od smlouvy bez udání důvodů poštovné směrem k prodávajícímu hradí spotřebitel.
Požadovat po spotřebiteli zaslání zboží do zahraničí je možné jen v případě, kdy je spotřebitel o této skutečnosti předem informován či by mu měla být tato skutečnost zřejmá z podoby e-shopu. V případě, kdy se e-shop tváří jako český, máme za to, že vyžádání si zaslání zboží do ciziny je vůči spotřebiteli nepřiměřené.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážený zákazníku/Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.