Společnost


ALEXANDRIA a.s.

Počet nahlášených stížností:25
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#67727Klamání spotřebitele

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 27 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.06.2023, před rokem

Lucie Žáková Žáková

Znění stížnosti

Dobrý den, objednali jsme si dovolenou přes Vaši cestovní kancelář, měli jsme mít 8 dní a 7 nocí, nepovažuji vůbec naši dovolenou za 8 dni, natož noci!!!! V každém hotelu je do 10 hodin se odhlasit, a nesouhlasím s tím, ze jsme pokoje museli opustit v 5:00 hodin ráno. Je to klamání spotřebitele, každopádně se obrátíme na obchodní inspekci. Destinace pro rodiny s dětmi, takové lety, měli by jste se stydět!!!!


Požadované řešení

Za zaplacených 8 dni, a 7 noci, což zájezd neobsahoval požaduji vracení poměrné částky, dále zaplacené parkoviště přes vás a ještě doplatek!??? Jsme velmi zklamaní lživým jednáním.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.6.2023 11:42, před rokem

V praxi je zcela běžné, že je stanovena doba, do které je třeba pokoj opustit. Tuto dobu přitom zpravidla určuje sám hotel.

Podle § 2537 odst. 2 musí zákazník vadu zájezdu vytknout bez zbytečného odkladu vytkne pořadateli zájezdu. Vadou zájezdu se přitom rozumí situace, kdy některá ze služeb cestovního ruchu zahrnutých do zájezdu není poskytována v souladu se smlouvou.

Spotřebitel může podat písemnou reklamaci zájezdu s nárokem na slevu po návratu z dovolené. Právo na slevu se promlčí nejdříve za dva roky, ale reklamaci je nutné uplatnit co nejdříve po návratu. Na její vyřízení má cestovní kancelář 30 kalendářních dnů. Pokud reklamaci zamítne, můžete reklamaci rozporovat.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.9.2023 15:56, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.