Počet nahlášených stížností: | 208 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 11 |
Polský uživatel si přes tlačítko koupit, zakoupil obuv 6.4. 2023
Balíček odeslán, po pár dnech mi z Vintedu přišla zpráva, že obchod byl stornován z důvodu neodeslané zásilky.
Doloženy doklady o odeslání.
Jediná odpověď byla domluvte se s kupujícím. Ten stále uvádí, že boty nepřišly. Dle dokladů, zboží převzal.
A Vinted není nápomocný, bohužel tuto situaci nechce řešit.
Momentálně jsem bez zboží i platby za něj.
Požaduji platbu za odeslané zboží.
|
Tweet |
V obchodních podmínkách je uvedeno, že jakmile kupující zaplatí celkovou cenu, bude společnost Vinted informovat prodávajícího, že musí odeslat předmět kupujícímu do pěti pracovních dnů. V případě, že prodávající neodešle předmět ve výše uvedené lhůtě, má společnost Vinted právo transakci zrušit a dát poskytovateli platebních služeb pokyn, aby vydal kupujícímu celkovou cenu drženou v úschově.
Domníváme se, že pokud prodávající potvrdil odeslání zboží neměla být transakce (obchod) zrušena.
V tomto případě je vhodné o dané situaci informovat společnost, tak jak zde již spotřebitelka podle popisu stížnosti učinila.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.