Počet nahlášených stížností: | 124 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 5 |
Po výběru nabídky ubytování v Římě, u které bylo napsáno "k tomuto ubytování a po uhrazení částky alespoň 16000,- je letištní taxi zdarma". Přihlásil jsem se do svého účtu na Bookingu, ubytování zaplatil ve výši přes 20000,- a najednou nabídka taxi zdarma zmizela. Psal jsem na Booking a prý potřebují důkaz, že tam taková nabídka byla, takže snímek obrazovky se spomínanou nabídkou. Ale jak mám udělat snímek něčeho, co z nabídky zmizelo po mém zakoupení? Snímek té samé nabídky pouze s jiným datem jim nestačí. Takže jde podle mně o klamavou reklamu a v podstatě podvod na zákazníka.
Mecenate Charme Apartmen, Řím 24.-28.7.2023, pobyt pro 2+1
Zajištění dopravy z letiště zdarma tak jak bylo u této nabídky před mím zakoupením avizováno a jak je tomu v ostatních volných termínech při útratě za toto ubytování nad 16000,-.
|
Tweet |
Domníváme se, že by se mohlo jednat o klamavé jednání společnosti, které je zakázané podle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Spotřebitel nás informoval, že stížnost byla vyřešena dohodou stran, přičemž společnost svou chybu uznala a spotřebiteli se omluvila. Stížnost proto uzavíráme s dosažením dohody.