Společnost


Booking.com (Czech Republic) s.r.o.

Počet nahlášených stížností:124
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#67769Letištní taxi zdarma

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

6 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
13.06.2023, před rokem

Richard Fülöp

Znění stížnosti

Po výběru nabídky ubytování v Římě, u které bylo napsáno "k tomuto ubytování a po uhrazení částky alespoň 16000,- je letištní taxi zdarma". Přihlásil jsem se do svého účtu na Bookingu, ubytování zaplatil ve výši přes 20000,- a najednou nabídka taxi zdarma zmizela. Psal jsem na Booking a prý potřebují důkaz, že tam taková nabídka byla, takže snímek obrazovky se spomínanou nabídkou. Ale jak mám udělat snímek něčeho, co z nabídky zmizelo po mém zakoupení? Snímek té samé nabídky pouze s jiným datem jim nestačí. Takže jde podle mně o klamavou reklamu a v podstatě podvod na zákazníka.


Produkt

Mecenate Charme Apartmen, Řím 24.-28.7.2023, pobyt pro 2+1


Požadované řešení

Zajištění dopravy z letiště zdarma tak jak bylo u této nabídky před mím zakoupením avizováno a jak je tomu v ostatních volných termínech při útratě za toto ubytování nad 16000,-.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.6.2023 14:23, před rokem

Domníváme se, že by se mohlo jednat o klamavé jednání společnosti, které je zakázané podle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.6.2023 13:19, před rokem

Spotřebitel nás informoval, že stížnost byla vyřešena dohodou stran, přičemž společnost svou chybu uznala a spotřebiteli se omluvila. Stížnost proto uzavíráme s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.