Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
1) Dne 7.6.2023 byla podána na poště 19800 zásilka RR 453267535CZ. předáno příjemci dne 13.6.2023. Ceny zásilek se stále zvyšují ale termíny dodání jsou stále delší. Vzdálenost do místa dodání 35 km.
2) Hlavní stížnost však dopadá na doručovatelku pro obec Straškov-Vodochody. Zásadně nedodává do místa určení a oznámení hodí do cizích schránek. V našem případě do schránky na kraji ulice, přičemž tato je určena pro občany romského původu. V těchto schránkách se nachází oznámení pro velkou část občanů obce. Tyto stížnosti na doručovatelku jsou stálé. Celá stížnost byla několikrát projednávána s vedoucí pracovníci pošty v Roudnici nad Labem, ale vše bez výsledku. Vzhledem k tomu že i dnešní stížnost i vedou pošty byla bezvýsledná, žádám o prověření celé situace. Doufám že se nesetkám se stejnou arogancí tak jako dnes u paní vedoucí v Roudnici nad Labem. Stížnost podávám za více občanů obce Straškov-Vodochody.
Děkuji
Marcela Černostová
RR 456267535CZ
Zajistit nápravu při dodávání zásilek nebo oznámení o uložení na poště.
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoliv poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.