Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
žádám o prošetření obchodních praktik webového prodejce Timestore.cz
(sk) zastoupeného společnostmi:
Spoločnosť TS2018 s. r. o.
Stará Vajnorská 4 831 04 Bratislava - mestská časť Nové Mesto
IČO 51760126
DIČ 2120776977
Spoločnosť CANADA 2015 s.r.o.
Stará Vajnorská 4 831 04 Bratislava - mestská časť Nové Mesto
IČO 48229270
DIČ 2120122983
Popis stížnosti:
Dne 15.10.2020 jsem zakoupil hodinky Citizen Promaster CC9020-54E
(Solární nabíjení + GPS seřizování) se zárukou 5 let za cenu 36 093
kč. Platnost záruky 5let jsem si nechal potvrdit i emailem, jinak bych
zde hodinky nekoupil.
Po 18 měsících provozu se hodinky začly zastavovat, kdy pro oživení je
vyžadováno stisknutí tlačítka a čekání min 30s než se seřídí. Po
dalších 6 měsících přestaly hodinky ukazovat i přesný čas, což je u
hodinek s GPS základní vlastnost.
Hodinky byly vráceny bez opravy s tím, že to vyřizuje jiná společnost
CANADA 2015 s.r.o., která za reklamace neručí.
Na faktuře je uvedena společnost TS2018 s.r.o., která je vlastníkem
společnosti CANADA 2015 s.r.o., obě sídlí na stejné adrese a za obě na
emaily odpovídá stejný pan Pavel Frolik!
Společnost tímto porušuje obchodní podmínky a zákonnou zodpovědnost za
prodávané zboží.
Odkaz na hodiny s uvedením záruky 5 let:
https://www.timestore.cz/Znacka/Citizen-259/Citizen-Promaster/Citizen-Promaster-43310
Níže posílám emaily ohledně platnosti záruky a níže druhý o neplatnosti záruky.
Moc děkuji za prověření a ochranu jiných zákazníků.
Děkuji
S pozdravem
Ing. Radek Taraba
***
---------- Forwarded message ----------
From: Timestore
Date: Thu, 25 May 2023 15:44:55 +0200 (CEST)
Subject: Reklamácia ***
To: ***
Dobrý deň,
prijali sme Váš tovar z Vašej objednávky *** , ktorá bola
sprostredkovaná cez spoločnosť TS2018 (15.10.2020), Citizen CC9020-54E
na reklamáciu.
Radi by sme Vás informovali, že tovar z Vašej objednávky *** už
nespadá pod zákonom stanovenú lehotu 24 mesiacov, na ktorú my ako
internetový obchod máme dosah.
Predchádzajúca reklamácia Vám boli spracované aj napriek zmene
spoločnosti, bohužiaľ aktuálne nemáme k dispozícií potrebné dáta k
riešeniu po záručného servisu. Po záručného servisu v zmysle, mimo
zákonom stanovenej lehoty (24 mesiacov) na vybavenie reklamácie.
Aktuálne Vám nevzniká nárok na vrátenie peňazí ani na ďalšie riešenie
v reklamačnom konaní, ktoré by sme mohli my ako spoločnosť Canada 2015
s.r.o. zastrešiť.
Zákonom stanovená lehota 24 mesiacov uplynula a bohužiaľ v tomto
prípade nevieme aplikovať 5 ročný záručný servis, ktorý je poskytovaný
pri produktoch značky Citizen, pre aktuálne objednávky.
Tovar Vám posielame tak ako nám bol doručený na adresu uvedenú v
reklamačnom protokole bez akéhokoľvek zásahu.
Za prípadné komplikácie s vybavením Vašej žiadosti sa ospravedlňujeme.
Ďakujeme
S pozdravom,
Pavel Frolik
---------- Původní e-mail ----------
Od: Radek Taraba <***>
Komu: timestore@timestore.cz
Datum: 14. 10. 2020 10:09:23
Předmět: Citizen - CC9020-54E
Dobrý deň,
z Vami vybraného modelu máme aktuálne na sklade posledný kus.
Predávame iba originálne hodinky/šperky v originálnom balení s
kompletnou dokumentáciou tak ako ich dodáva priamo výrobca daných
hodiniek/šperkov. Zaručujeme 100% originalitu
V prípade obáv či sú hodinky skutočne originálne máte možnosť si ich
dať overiť do autorizovaného servisu, kde Vám originalitu vedia overiť
a potvrdiť.
Ako záručný list Vám slúži faktúra od nás. V prípade potreby
uplatnenia si garančného servisu sa obraciate priamo na nás:
https://www.timestore.cz/Stranky/Jak-reklamovat
Na originalite pôvodu výrobku ani doby trvania záruky sa nič nemení,
len postup uplatnenia garancie, prípadne servisu. Na hodinky CITIZEN
máte záruku 5 rokov od kúpy tovaru.
Neuvádza sa to nikde, avšakpočas tejto doby Vám garantujeme záručný servis.
--
S pozdravom a prianím príjemného dňa
Pavel Frolik
CZ: +420 226 633 990
SK: +421 233 329 119
TimeStore. CZ|SK|HU|RO|PL
timestore@timestore.cz
Citizen Promaster CC9020-54E - Hodinky se solárním nabíjení a GPS seřizováním za cenu 36.093 kč
Společnost, která veřejně publikuje záruku 5 let a potvrdí ji i na dotaz emailem by v této deklarované záruční době měla výrobek opravit nebo za něj vrátit peníze.
Bohužel obchod TimeStore výrobek prodá přes jednu společnost a pak se tváří jako druhá společnost a záruku neuznává i přesto, že obě společnoti jsou majetkově provázané a zodpovídá za ně stejná osoba pan Pavel Frolík.
|
Tweet |
Dle § 2172 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, se práva z vady zásadně uplatňují u prodávajícího, u kterého byla věc koupena. U jiné osoby by měl spotřebitel uplatnit právo z vady pouze tehdy, domluvil-li se na této osobě s prodávajícím předem a je-li tato osoba v místě pro spotřebitele bližším, než je místo, ve kterém je prodávající. Dle § 19 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, platí, že prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaných výrobků a nabízených služeb, případně i v místě nebo sídle podnikání.
Spotřebitel tedy musí reklamaci uplatnit vůči společnosti TS2018 s.r.o., v případě, kdy by však byla postoupena práva a povinnosti na novou společnost, musela by reklamaci přijmout i ona.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem na Slovensku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska, přičemž spolupracuje také s mezinárodním spotřebitelským centrem Spojeného království.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.