Společnost


CCC Czech, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:222
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

35%
65%
Toto skore je založeno na 34 stížnostech.

#6778Již třetí reklamace dětských bot se stejnou vadou

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 21 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
18.05.2015, před 10 lety

Petra Zimová

Znění stížnosti

Dobrý den,
Dne 14.10.2014 jsem v prodejně CCC v Chebu koupila dceři zimní boty cena 899,-.Již 26,1,2015 jsem reklamovala obě dvě boty s poškozením zipů.Dále stejnou vadu 22.3.2015 a poté opět stejnou vadu 15.4.2015.Po třetí už jsem žádala odstoupení od kupní ceny a vrácení peněz. Paní vedoucí odpověděla, že mám nárok na vrác. peněz až na po čtvrté. Ale to je v rozporu s Občanským zákoníkem. Může se to stát každému jinak jsem byla s firmou vždy spokojená.Ale toto mě opravdu mrzí. Jsem rozhodnutá to opravdu nenechat jen tak už jsem se obrátila i na ČOI. Ještě jednou tedy žádám o vrácení kupní ceny.Jinak podotýkám, že paní vedoucí v Chebské prodejně je velice neprofesionální a nemá žádné zkušenosti co se obchodu týče. Sama jsem pracovala jako vedoucí velkého řetězce. Děkuji Petra Zimová Cheb


Produkt

Magic Lady C209031401-1


Požadované řešení

Žádám o vrácení kupní ceny.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.5.2015 14:52, před 10 lety

Občanský zákoník stanoví, že pokud zboží nelze řádně používat v důsledku opakovaného výskytu vady po opravě nebo má-li zboží větší počet vad, pak má kupující právo na dodání nové věci bez vad, výměnu součásti věci, jakož i na odstoupení od kupní smlouvy.

O větší počet vad se jedná v případě, kdy se na zboží vyskytují alespoň tři vady současně, přičemž každá z nich musí bránit řádnému užívání věci, nebo pokud se na zboží postupně vyskytnou čtyři různé odstranitelné vady. O opětovném vyskytnutí vady po opravě mluvíme tehdy, jestliže se na zboží objeví stejná vada, která byla v rámci uznané reklamace již dvakrát opravována. Při třetí reklamaci stejné vady lze tedy vznést nárok na odstoupení. Ale i v tomto případě se jedná o reklamační řízení a prodávající může oprávněnost reklamace posoudit, vyžaduje-li to povaha vady.

Charakterem stejné vady se zabýval Nejvyšší soud v usnesení ze dne 29. 8. 2013, sp. zn. 33 Cdo 2979/2012. Dle citovaného rozhodnutí lze o stejné vadě hovořit za situace, kdy se vada projevuje stejně ve vlastnostech věci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.9.2015 13:13, před 9 lety

Společnost nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.