Počet nahlášených stížností: | 56 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 6 |
Dobrý den, bohužel musím nahlásit stížnost pro úmyslné a opakované nazastavení na zastávce.
Jedná se o řidiče Srbské národnosti, který na lince (260724 1013) 14:40-15:27 Mladá Boleslav - Dlouhá Lhota- Bačalky - Libáň, nezastavil na zastávce Domousnice, železniční zastávka.
Se mnou zde čekala ještě jedna žena.
Řidič pouze přibrzdil, zamával a jel dále.
Nestalo se to poprvé u tohoto řidiče.
Byl bych velice rád, kdyby se toto řešilo, jelikož to je opakovaně.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Společnost je možné kontaktovat:
- telefonicky na +420 725 100 725
- emailem na info@arriva.cz
- skrze kontaktní formuláře zde: https://www.arriva.cz/cs/kontakt/zakaznicky-servis.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.