Společnost


Canal + Luxembourg S.à r.l. (dříve UPC DTH S.à r.l.)

Počet nahlášených stížností:55
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#67782Reklamace, neoprávněny požadavek na platbu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 2 dny 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.06.2023, před rokem

Adrian Senaj

Znění stížnosti

V březnu 2023 jsem prostřednictvím telefonního hovoru dal výpověď společnosti freesat. V telefonu mi bylo řečeno že výpověď byla přijata a že mi do mailu přidejte poslední faktura, výpověď a adresa kde mám poslat do 15 dnů od doručení adresy do mailu HD box +kartu a vše bude vyřízené. Na požadavek aby mi byla zdelena adresa kam poslat HD box+kartu hned po telefonu mi bylo řečeno že ne že vše přijde mailem. Podotýkám že hovor byl nahráván.
Uběhl měsíc a 5.4.2023 mi přišla poslední faktura kterou jsem obratem uhradil. Jelikož přišla jenom faktura pořád jsem neobdržel adresu kam HD box s kartou poslat nevěděl jsem kam jej poslat tak jsem čekal dal. Dne 6.6.2023 jsem obdržel od společnosti freesat další fakturu z vyhruzkou že jsem do 15 dnů nevrátil HD box s kartou. Faktura byla vystavena na 2250,-korun 1500 za HD box a 750 za kartu z vyhruzkou že pokud fakturu nezaplatí do 29.6.2023 bude moje dluzna částka předána třetí straně na vymáhání. Opět jsem volal společnosti freesat že jsem adresu neobdržel tudíž jsem nevěděl kam box a kartu poslat a že platit za něj rozhodně nebudu ať mi zdeli adresu kam ho poslat. Řekl jsem jim ze z mé strany nedošlo a překážka vrácení není na mě straně a že klidně jsi box mohli vyzvednout i sami. Pracovnice freesat mi zdelila že to mám uhradit a HD box i kartu jsi mám nechat že oni jej nepotřebuji a že mi 25.4.2023 poslali mailem adresu. Já jsem ji udělil že HD box a kartu taky nepotřebuji a že žádný mail z adresou km box poslat jsem nedostal prošel jen poštou, spam poštu i koš. Adresu jsem s ní tentokrát dostal i když řekla že ho posílám zbytečně že stejně budu muset zaplatit.
HD box +kartu jsem odeslal celou poštou mám i podací lístek hned co jsem z nich dostal adresu kam ho poslat. Odesláno 13.6.2023 datum doručení 16.6.2023.mam u sebe i dodací lístek a fotodokumentaci balíčku. Mám pocit že my schválně neposlali adresu jelikož box a kartu již nepotřebuji a takovým podvodem ji můžu znova prodat někom teda mně komu je to k ničemu. Mají divné praktiky a rozhodně nehodlám box a kartu kterou jsem již odeslal platit. Také můžu doloží dodací lístek o odeslání i když ne do jejich 15 dnů jak chtěli al jen proto že neposlali adresu mail ze jsem od nich žadnou adresu neobdržel jak tvrdí. Prosím o radu co s tím děkuji A. S.


Produkt

UPC HD Box +karta


Požadované řešení

Písemné obdržení do mého mailu od společnosti freesat, že HD box+kartu obdržela a vystavenou fakturu na částku 2250,-korun nemusím uhradit, faktura je stornovana nebyl předán žádný požadavek na vymáhání třetí straně a neběží mi tam žádné penále a celá výpověď je ukončena a vyřízená bez nutnosti cokoliv uhradit a bez jekekoliv dlužné částky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.6.2023 15:02, před rokem

Jestliže společnost neinformovala spotřebitele o vrácení HD boxu a karty, i když zaslání adresy přislíbila zaměstnankyně společnosti v hovoru a takové jednání je pro společnost dle § 166 občanského zákoníku závazné, nemůže po spotřebiteli požadovat uhrazení ceny za nevrácené zboží. Dle § 1968 občanského zákoníku není za své prodlení spotřebitel odpovědný, nemohl-li plnit v důsledku prodlení věřitele, přičemž věřitel je v prodlení dle § 1975 občanského zákoníku, neposkytl-li dlužníku součinnost potřebnou ke splnění dluhu.

Spotřebitel tedy dle našeho názoru není povinen uhradit platbu za HD box a kartu.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Lucemburku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska, přičemž spolupracuje také s mezinárodním spotřebitelským centrem Spojeného království.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.9.2023 14:18, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.11.2023 12:37, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.