Počet nahlášených stížností: | 17 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Vážená společnosti,
s mého automobilu jsem sundal poklice a stěrače které potřebovali vyměnit. Žádal jsem prodávajícího ,aby mi přesně takové vybral/nevyznám se v tom/.Předal mi zboží zaplatil jsem 900kč a měl jsem za to, že je vše v pořádku. Odjel jsem ještě ten den do servisu, aby mi stěrače a poklice namontovali. Bylo mi však sděleno, že ani jedno nepasuje! Bohužel odevzdal jsem v servisu zabalené zboží i s účtenkou, kterou jsem už neměl k dispozici. Když jsem navštívil druhý den Bauhaus slušně jsem jim vše vysvětlil a žádal jsem pouze výměnu zboží - je mi 73 let a nezasloužím si aby se ke mně chovali neslušně dokonce mně podezírali, že jsem zboží mohl koupit někde jinde. Pokládám jejích přístup za arogantní. Do dnešních dnů vozím stěrače i poklice v autě jen k vůli tomu, že jsou mezi námi lidé, kteří se slušným chováním a ochotou nemají nic společného. Dokonce jsem je i písemně prosil a žádal o výměnu koupeného zboží.Ani neodpověděli...... Prosím o vysvětlení a o postup. Děkuji Vám.
Pokládal bych za výchovné a účelné vrátit peníze.....
|
Tweet |
Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že zboží má při převzetí vlastnosti, které si strany ujednaly nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží. Pokud se věc nehodí k danému účelu, zvláště pokud prodávající kupujícímu sdělil, že prodávané zboží odpovídá vlastnostem, které kupující požadoval, a zboží tyto vlastnosti ve skutečnost nemá, je možné uplatnit reklamaci pro nesplněnou jakost a žádat dodání věci, která má odpovídající vlastnosti.
Nákup u konkrétního prodejce lze prokázat nejen účtenkou, ale také výpisem z účtu nebo může tuto skutečnost dosvědčit osoba, která byla při prodeji přítomna. Pomoci může i záběr z kamerového systému, pokud je v daném obchodě k dispozici.
Společnost nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.