Počet nahlášených stížností: | 920 |
Z toho za letošní rok: | 6 |
Stále v řešení: | 19 |
Prostřednictvím SMS upomínají platbu,která byla prokazatelně uhrazena.Datum splatnosti bylo 9.6.2023,platba 5.6.odešla z účtu a dnes 14.6.2023 je upomínána jako neuhrazená.Jakýkoliv kontakt je k nedohledání.Původni obálku s pokyny k platbě už bohužel nemáme.
Vzorky voňavek
Zásilka byla doručena moji tchýni (73 let) postačí mi kontakt na kterém mohu vyřešit nejasnosti,aby nadále nestresovali starou paní jen proto, že mají nepořádek v účetnictví.
|
Tweet |
Vymáhá-li podnikatel pohledávku po spotřebiteli, má podnikatel povinnost dokázat, že vymáhaná pohledávka vznikla a trvá. V okamžiku, kdy podnikatel dokáže, že pohledávka doopravdy vznikla, přechází důkazní břemeno (povinnost dokazovat) na spotřebitele, který by měl dokázat, že pohledávku uhradil.
Kontakt na společnost který jsme dohledali:
e-mail: info@standergroup.eu
kontaktní adresa pro ČR: Stander Sp. z.o.o., P.O.BOX 18, Praha 2, 120 00.
adresa sídla společnosti: ul. Bodycha 87, 05-816 Reguły, Warszawa, Ursus.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska, přičemž spolupracuje také s mezinárodním spotřebitelským centrem Spojeného Království.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.