Společnost


Stander Sp. z o.o.

Počet nahlášených stížností:920
Z toho za letošní rok:6
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#67799Úhrada platby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 24 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
14.06.2023, před rokem

Kateřina Padourova

Znění stížnosti

Prostřednictvím SMS upomínají platbu,která byla prokazatelně uhrazena.Datum splatnosti bylo 9.6.2023,platba 5.6.odešla z účtu a dnes 14.6.2023 je upomínána jako neuhrazená.Jakýkoliv kontakt je k nedohledání.Původni obálku s pokyny k platbě už bohužel nemáme.


Produkt

Vzorky voňavek


Požadované řešení

Zásilka byla doručena moji tchýni (73 let) postačí mi kontakt na kterém mohu vyřešit nejasnosti,aby nadále nestresovali starou paní jen proto, že mají nepořádek v účetnictví.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.6.2023 08:56, před rokem

Vymáhá-li podnikatel pohledávku po spotřebiteli, má podnikatel povinnost dokázat, že vymáhaná pohledávka vznikla a trvá. V okamžiku, kdy podnikatel dokáže, že pohledávka doopravdy vznikla, přechází důkazní břemeno (povinnost dokazovat) na spotřebitele, který by měl dokázat, že pohledávku uhradil.

Kontakt na společnost který jsme dohledali:
e-mail: info@standergroup.eu
kontaktní adresa pro ČR: Stander Sp. z.o.o., P.O.BOX 18, Praha 2, 120 00.
adresa sídla společnosti: ul. Bodycha 87, 05-816 Reguły, Warszawa, Ursus.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska, přičemž spolupracuje také s mezinárodním spotřebitelským centrem Spojeného Království.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.9.2023 17:55, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.