Společnost


Globus ČR, k.s.

Počet nahlášených stížností:60
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

72%
28%
Toto skore je založeno na 11 stížnostech.

#67803Mozarella My Price - 15% negativní hmotnostní odchylka

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 30 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.06.2023, před rokem

Martin Dušek

Znění stížnosti

Mozarella, sýr v nálevu, značka My Price, Dodavatel: Lactalis CZ, s.r.o., zakoupeno na začátku června 2023 v brněnském hypermarketu. Deklarovaná čistá hmotnost sýru 125 g, reálná hmotnost 106 g, tzn. odchylka 15% . Nelze zde nahrát fotografie, proto přikládám odkazy, kde je lze zobrazit: https://ibb.co/jGYsnHB , https://ibb.co/PNpFBpG


Produkt

Mozarella, sýr v nálevu, My Price


Požadované řešení

15 % do kapsy je jistě fajn, zákazník by ale ocenil zboží o deklarované hmotnosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.6.2023 14:50, před rokem

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).

Prodávající je rovněž povinen prodávat výrobky ve správné hmotnosti dle § 3 odst. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. V případě pochybení se jedná přestupek dle § 24 zákona o ochraně spotřebitele, za který může Česká obchodní inspekce udělit prodejci sankci. Podnět k prošetření lze podat zde https://www.coi.cz/podatelna/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.6.2023 11:33, před rokem

Vážený pane Dušku, velmi nás mrzí nastalá situace, prosíme o zaslání Vašich kontaktních údajů na email kvalita@globus.cz, abychom se s Vámi mohli dohodnout na vrácení peněz. Věříme, že nám zachováte přízeň i v budoucnu. Váš Globus

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.8.2023 15:51, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
14.8.2023 16:04, před rokem


Martin Dušek

Hodnocení:

Komentář: Nabídku vrácení peněz od společnosti Globus nevyužiji, jelikož se jedná o zanedbatelnou částku. Nicméně za ni děkuji a budu doufat, že v budoucnu budou gramáže veškerých produktů zakoupených u této společnosti odpovídat deklarované hodnotě.