Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý den chtěla bych se zeptat vymazat telefonní číslo ** jiná obrátit úřad ochrana osobních údajů pokud nevymaže hrozí pokuta za nedodržení osobních údajů ČTÚ okamžitě vymazat telefonní číslo je jednou vám řikám vymazat telefonní číslo posílám email Úřad ochrana osobních údajů Český telekomunikační úřad tak si vyberte hlavní už maminka kontaktovali Děkuji za odpověď Vojtíšek
Telemarking
Vymazat telefonní číslo **
|
Tweet |
Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával jeho osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.
Pokud spotřebitel nechce, aby jej společnost dále kontaktovala, doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.
Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů. Kontakty na podatelnu ÚOOÚ jsou dostupné zde: https://www.uoou.cz/podatelna%2Duradu/os-1006.
Dobrý den, pane Vojtíšku, potvrzuji Vám, že platí nařízení Evropského parlamentu a Rady EU týkající se ochrany osobních údajů – GDPR a ráda bych Vás zároveň ujistila o tom, že naše společnost jedná v souladu s uvedeným nařízením. Osobní údaje našich zákazníků evidujeme pouze po dobu nezbytně nutnou v souladu s platnými právními předpisy, poté se anonymizují. Je mi líto, ale z uvedených důvodů nemůžeme řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran, a ze stejného důvodu nemám k Vaší konkrétné stížnosti žádné informace. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář, který naleznete na tomto odkazu https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone), nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Eva Hablovič Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: