Počet nahlášených stížností: | 57 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den už dlouho dobu řeším že mi pořad chodí upomínku s tím že mám zaplatit platbu z roku 2020 smlouvu jsem ukončovala 16.6.2020 už tehdy jsem pořad volala do společnosti s tím že mi nefunguje internet a pokaždé mě přepojovali někam jinam. Nikdy věc nebyla vyřízená a nikdo ani technika neposlal. Ještě na mě byli arogantní pokaždé když jsme volala byli akorát nepříjemní. A teď po mě chtějí dlužnou částku i když jsem jim všechno platit řádně. Dnes 14.6.2023 mi napsali že moje reklamace nemůže být považována za uzavřenou a musím zaplatit. Už mě tohle nebaví napsali mi i s exekučního kam jsem hned volala a tam mi řekli že mají spousty takových případu ohledně Nordictelecom a že zatím nic platit nemám tak nevím na čem sem nehodlám platit něco co je 3roky staré a co mi ani nešlo
Nordic telecom
Ukončit řešení 3let staré věci. Nehodlám platit za něco co je ukončeno a co ani nefungovalo
|
Tweet |
Pohledávka vyjadřuje právo věřitele vyžadovat po dlužníkovi plnění závazku, což znamená, že věřitel má právo takové plnění vymáhat a dlužník má povinnost danou pohledávku splatit. Promlčecí lhůta pohledávky je podle občanského zákoníku obvykle stanovena na 3 roky. Věřitel může dlužníka u soudu žalovat i po uplynutí promlčecí lhůty, pokud ovšem dlužník vznese námitku o promlčení dluhu, tedy že se řeší již promlčená pohledávka, musí mu soud vyhovět.
Jestliže společnost vyžaduje splacení dluhu, musí předložit smluvní nebo zákonný důvod, na základě kterého dluh vznikl.
Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával jeho osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.
Pokud spotřebitel nechce, aby jej společnost dále kontaktovala, doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.
Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů. Kontakty na podatelnu ÚOOÚ jsou dostupné zde: https://www.uoou.cz/podatelna%2Duradu/os-1006.
Smlouva na danou službu byla na základě výpovědi ze strany zákazníka ukončena k datu 16.7.2020. Neuhrazená fakturace je za měsíc červen a za poměrnou část měsíce července, tedy za období, kdy byla služba v provozu. Vyúčtování bylo zákaznici řádně zasláno, avšak naše společnost jej neeviduje jako uhrazené. Následně byla zákaznice na základě těchto vyúčtování také upomínána. Ze strany zákaznice neevidujeme v období po vystavení vyúčtování ani v období upomínání jakoukoliv reklamaci. Z výše uvedených důvodů považujeme dluh za oprávněný. O všech těchto skutečnostech byla zákaznice informována v odpovědi Reklamačního oddělení ze dne 14.6.2023
Děkujeme společnosti za vyjádření.
Jestliže spotřebitelka uhradila dlužné částky, měla by tuto skutečnost prokázat (např. výpisem z účtu). Společnost by v takovém případě nemohla požadovat další poplatky (či úroky).
Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitelku, aby na vyjádření společnosti mohla reagovat a případně prokázat uhrazení částek.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.