Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den, 10.5.2023 jsem uplatnil přes webový formulář (doporučený způsob) reklamaci na Aku řetězovou pilu PGHSA 12, případu bylo přiděleno číslo: 87417080.
11.5. jsem zaslal požadované upřesňující údaje potřebné pro vyřízení reklamace a přišla odpověď „Váš požadavek jsme postoupili ke zpracování na servisního partnera“.
22.5. jsem zaslal dotaz na stav řešení reklamace a přišla opět sejná odpověď: „Váš požadavek jsme postoupili ke zpracování na servisního partnera“.
7.6. zboží převzal kurýr k převozu k servisnímu partnerovi.
12.6. jsem zaslal dotaz na stav řešení reklamace – bez odezvy.
Aku řetězová pila PGHSA 12 B2 – bez akumulátoru , Číslo výrobku: 100345733, Přidělené číslo případu/reklamace: 87417080
Oprava výrobku
Výměna výrobku
Vrácení peněz
|
Tweet |
Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Tato lhůta se dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR (viz sp. zn. 33 Cdo 3228/2009) vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.
Pokud podnikatel nevyřídí reklamaci ve stanovené době (zásadně 30 dnů), může spotřebitel od smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu dle § 19 odst. 4 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Podnikatel má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku. Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce podnikatele možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, pane Šifalde. Mrzí nás, že Vaše reklamace není dořešena. My zde na dTestu nemáme možnost informace ověřit. Doporučíme Vám, abyste kontaktoval naši zákaznickou linku na čísla 210 023 400. Kolegové s Vámi informace ověří. Děkujeme za pochopení. S pozdravem Lidl v.o.s.
Dobrý den, s Vaší zákaznickou linkou jsem zpočátku komunikoval, ale byl jsem odkázán na formu komunikace pomocí emailu (hotline@lidl.cz). Bohužel poslední emailovou odpověď jsem dostal 24.5. a od té doby nikdo ze strany Lidlu nekomunikuje (další dotazy položeny 10.6. a 12.6.).
S pozdravem, Šifalda
Zákazník odpověď obdržel. Prosíme o uzavření. Děkujeme.
Děkujeme stranám za poskytnutá vyjádření.
Protože společnost uvedla, že není možné tuto stížnost řešit pomocí naší služby, jsme nuceni ji uzavřít bez dosažení dohody.
Spotřebitel má možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci (viz výše), v případě dalších dotazů ohledně spotřebitelského problému může také využít naší spotřebitelské právní poradny na čísle 299 149 009.