Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#67816Vyřízení reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 den 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.06.2023, před rokem

Martin Šifalda

Znění stížnosti

Dobrý den, 10.5.2023 jsem uplatnil přes webový formulář (doporučený způsob) reklamaci na Aku řetězovou pilu PGHSA 12, případu bylo přiděleno číslo: 87417080.
11.5. jsem zaslal požadované upřesňující údaje potřebné pro vyřízení reklamace a přišla odpověď „Váš požadavek jsme postoupili ke zpracování na servisního partnera“.
22.5. jsem zaslal dotaz na stav řešení reklamace a přišla opět sejná odpověď: „Váš požadavek jsme postoupili ke zpracování na servisního partnera“.
7.6. zboží převzal kurýr k převozu k servisnímu partnerovi.
12.6. jsem zaslal dotaz na stav řešení reklamace – bez odezvy.


Produkt

Aku řetězová pila PGHSA 12 B2 – bez akumulátoru , Číslo výrobku: 100345733, Přidělené číslo případu/reklamace: 87417080


Požadované řešení

Oprava výrobku
Výměna výrobku
Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.6.2023 08:21, před rokem

Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Tato lhůta se dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR (viz sp. zn. 33 Cdo 3228/2009) vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.

Pokud podnikatel nevyřídí reklamaci ve stanovené době (zásadně 30 dnů), může spotřebitel od smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu dle § 19 odst. 4 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Podnikatel má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku. Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce podnikatele možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.6.2023 14:57, před rokem

Dobrý den, pane Šifalde. Mrzí nás, že Vaše reklamace není dořešena. My zde na dTestu nemáme možnost informace ověřit. Doporučíme Vám, abyste kontaktoval naši zákaznickou linku na čísla 210 023 400. Kolegové s Vámi informace ověří. Děkujeme za pochopení. S pozdravem Lidl v.o.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.6.2023 19:55, před rokem


Martin Šifalda

Dobrý den, s Vaší zákaznickou linkou jsem zpočátku komunikoval, ale byl jsem odkázán na formu komunikace pomocí emailu (hotline@lidl.cz). Bohužel poslední emailovou odpověď jsem dostal 24.5. a od té doby nikdo ze strany Lidlu nekomunikuje (další dotazy položeny 10.6. a 12.6.).
S pozdravem, Šifalda

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.6.2023 07:35, před rokem

Zákazník odpověď obdržel. Prosíme o uzavření. Děkujeme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.6.2023 13:12, před rokem

Děkujeme stranám za poskytnutá vyjádření.

Protože společnost uvedla, že není možné tuto stížnost řešit pomocí naší služby, jsme nuceni ji uzavřít bez dosažení dohody.

Spotřebitel má možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci (viz výše), v případě dalších dotazů ohledně spotřebitelského problému může také využít naší spotřebitelské právní poradny na čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.