Počet nahlášených stížností: | 600 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
PO nákupu lístku na Jiřího Korna 19.6.2023 jsem nahlédla pozdě na recenze služeb Viagogo a pojala pochybnost, že se k lístku nedostanu. Potom jsem přečetla upozornění, že bude respektována jen vstupenka od Tikrtpro a Tiketportal.
Složitými a nejasnými postupy jak získat vstupenku od Viagogo, jsem odklikla prodej této vstupenky, inzerát . Následovala doporučená rada, jak postupovat s inzerátem na prodej lístku a byl nekonečný proces dotazů a dopručení, bez výsledku.
zakoupení lístku / Číslo objednávky: ** /na koncert Jiřího KOrna konaného 19.6.2023 O2 arena Praha a žádost o inzerci a prodej lístku
vrátit peníze za zakoupený lísteklístek
Drahý / darhá Eva,
Děkujeme, že jste opět inzerovali Vámi zakoupené vstupenky na Jiri Korn, na Monday 19. June 2023 19:30.
Poté, co budou prodány, Vás budeme informovat e-mailem a zbytek už můžete nechat na nás! Zajistíme, že je kupující dostane včas před začátkem akce.
Stačí už jen odpočívat a čekat na obdržení platby!
Listing Information
***
Na tento email prosím neodpovídejte, na tuto adresu se nedají posílat emaily. Jestli máte nějaké další otázky, navštivte prosím naše Středisko pomoci.
Děkujeme vám, že jste zvolili viagogo!
Copyright © 2023 viagogo. All rights reserved
Zásady ochrany soukromí | Můj účet
Odesílatelem tohoto emailu je viagogo Entertainment Inc; může obsahovat důvěrné nebo soukromé informace. Pokud zamýšleným adresátem nejste, smažte prosím tuto zprávu i s přílohami a uvědomte odesílatele. viagogo Entertainment Inc je společnost zaregistrovaná v zemi: Delaware, IČ pod číslem CH-270.3.014.628-0. Adresa: 160 Greentree Drive, Suite 101, Dover, Delaware, County of Kent, 19904, USA. Poznámka: toto není adresa zákaznické podpory. Vyřízení veškeré pošty poslané na tuto adresu trvá minimálně 14 dní, takže pokud chcete odpověď rychleji, použijte prosím odkaz níže. S dotazy na zákaznickou podporou navštivte prosím naše Středisko pomoci.
|
Tweet |
Společnost dle svých obchodních podmínek vystupuje v právním vztahu pouze jako zprostředkovatel prodeje, spotřebitel tak smlouvu uzavírá s třetí osobou, která však nemusí být podnikatelem. V takovém případě, kdy prodávající nevystupuje v právním vztahu jako podnikatel, se ustanovení na ochranu spotřebitele nepoužijí .
Společnost se jakožto zprostředkovatel obchodu ve svých obchodních podmínkách zavazuje, že bude garantovat dodání vstupenek. Pokud osoba, která vstupenku prodává, vstupenku nedodá, nebo dodá vstupenky falešné, společnost spotřebiteli zajistí náhradní vstupenku, případně spotřebiteli vrátí to, co zaplatil. Nebudou-li vstupenky dodány, doporučujeme spotřebiteli, aby kontaktoval společnost a dodání vstupenek reklamoval.
Společnost Viagogo se přesunula ze Švýcarska do USA. Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem v USA, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.
Dozorovým orgánem je tedy Federal Trade Commission (https://www.ftc.gov/), přičemž podnět lze podat skrze formulář dostupný z tohoto linku - https://reportfraud.ftc.gov/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.