Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Jedná se o zlodějny na prodejně,ke kterým se zaměstnanci chovají laxně,..je to prodejna Štúrova,Praha Krč. Poznatek zákazníka, po upozornění ,nezájem,...
Zlodějny
Vadí mi když někdo krade,ale ještě víc mi vadí,laxní přístup zaměstnanců,k upozornění,..
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Vzhledem k tomu, že stížnost neobsahuje vynutitelný právní nárok, nemůže být na portálu VašeStížnosti.cz publikována, předáváme ji však společnosti jako podnět ke zlepšení služeb.
Dobrý den, paní Kramlova, děkujeme za Vaše upozornění. My zde na dTestu nemáme možnost informace ověřit. Doporučíme Vám, upozornit naše security na prodejně. Děkujeme za pochopení. S pozdravem Lidl v.o.s.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.