Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Po prestupe k inému operátorovi som od vodafonu mal dostať fakturu. Keďže mi faktúra nechodila a môj zákaznícky účet bol zrušený, tak som sa o tom informoval na pobočke. Tam mi bolo povedané, že faktúra mi príde do sms. Samozrejme neprišla. Dnes mi prišla upomienka o nezaplatení faktury, ktorú som ani nedostal s poplatkom 180kč. Sťažovať sa je v podstate nemožné, na info linke nevedie kam odkázať, na stránke je potrebné sa prihlásiť k účtu, ktorý ani neexistuje.
Študentský neobmedzený tarif.
Písomné ospravedlnenie minimálne.
|
Tweet |
Obecně platí, že slib zavazuje. Konkrétní zaměstnanec navíc jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Pokud tedy bylo spotřebiteli sděleno, že mu bude faktura zaslána formou SMS, mělo se tak skutečně stát.
Dle ustanovení § 64 odst. 2 zákona č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích, je podnikatel poskytující veřejně dostupnou službu elektronických komunikací povinen ve formě podle odstavce 5 poskytovat bezplatně podle výběru účastníka, který je koncovým uživatelem, popřípadě uživatele, vyúčtování ceny za poskytnuté služby.
Pokud nebylo vyúčtování dodáno, je vhodné uplatnit reklamaci. Reklamaci je podnikatel povinen vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace.
Domníváme se, že pokud spotřebiteli nepřišla faktura s částkou, kterou by měl společnosti zaplatit, neměl by mu být účtován poplatek za upomínku o nezaplacení faktury.
V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100 Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, pane Romane, je mi líto, pokud došlo k nedorozumění. Kvůli ochraně osobních údajů nemůžeme řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran, a ze stejného důvodu nemám k Vaší stížnosti žádné informace. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář, který naleznete na tomto odkazu https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone), nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Eva Hablovič Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Nebudem chodiť v dnešnej dobe posielať sťažnosť poštou, lebo spoločnosť si na to nie je schopná vyhotoviť emailovú schránku.