Počet nahlášených stížností: | 445 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobry den,
Chtel bych reklamovat na boty ktery jsem koupil v online 14/06.
CZFANG
Order CWW_SHOPLINE2226
CZFANG Order Confirmed
If you have any questions about your order or need to contact CZFANG, please click to view order details or visit our store.
13855089789765 od T&Z global logistic KFT
https://czat.shop/1684085948408/orders/21059790055286505976077667?orderMark=610FAE15E9668E59335939ABFB9FAFEDC1E01F9A2DCCBB7BCF988AF25F1EAFC0
Dneska jsem dostal uplne jiny zbozi.
Prosim vas reklamuji abyste mi poslal penize zpatky nebo boty ktery jsem koupil
Ja jsem to koupil bych to vzal na dovolenou
co jsem nekoupil vubec.
Posilam vas link co jsem koupil a co jsem dostal, jsem z toho moc zklamani dneska poprve
koupim u vás boty a dostanu neco jineho.
Poradam abyste mi poslali zpátky peníze nebo boty ktery jsem koupil.
viz příloha.
S pozdravem
Thom Kimasa
REF3:Shoes. REF4 :Showlhun@gmail.com. 13855089789765 od T&Z global logistic KFT
Posilat mi bothy ktery jsem koupil nebo vratit mi penize.
|
Tweet |
Domníváme se, že společnost T&Z global logistic KFT je v tomto případě pouze dopravcem, nikoliv prodávajícím.
Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů.
V návaznosti na to má prodávající povinnost mu dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Zákon připouští pozdržení platby jedině v případě, že spotřebitel ještě nevrátil zboží nebo neprokázal jeho odeslání. Pokud taková skutečnost nenastala, není důvod k pozdržení vrácení peněžních prostředků spotřebiteli.
Jestliže již lhůta pro odstoupení od smlouvy bez udání důvodů uplynula, je možné zboží reklamovat. Podle § 2169 platí, že má-li věc vady, může spotřebitel v daném případě požadovat dodání nové věci v souladu s objednávkou. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků.
Z výše uvedeného vyplývá, že spotřebitel má právo od smlouvy odstoupit či zboží reklamovat, ale vzhledem k tomu, že stránky obsahují více společností a nevíme, s kým spotřebitel smlouvu uzavřel a vůči komu může nárokovat svá práva, je šance na uplatnění práva minimální.
Spotřebitelům vždy doporučujeme, aby si daný e-shop před zaplacením kupní ceny ověřili, což lze učinit např. na určitých recenzních portálech.
Pokud by byl prodávající zahraniční podnikatelský subjekt sídlící v EU, doporučujeme spotřebiteli, aby se obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.