Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Dobrý den, poslala jsem zásilku přes sdílenou dopravu Vinted, s adresátem jsme se domluvili na vrácení, ten vygeneroval zpětný štítek, ovšem zásilka má být doručena na jiné místo, než na kterém jsem podávala, je více než 10 km vzdálené. Nyní již nelze adresu změnit.
Byla bych ráda, kdyby mi byla zásilka doručena na místo, ze kterého jsem odesílala.V opačném případě si ji nebudu moci vyzvednout, a tak o její obsah přijdu.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k uplatnění reklamace u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Jiroušková, podle informací ve veřejném trasování (https://tracking.packeta.com/cs_CZ/?id=+4643028656) vidíme, že jste si zásilku převzala. Pro příště doporučujeme v této situaci kontaktovat zákaznický servis (+420 216 216 516). S kolegy se domluvíte na řešení. Pěkný den. Gabriela, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitelku o potvrzení převzetí zásilky, případně o uzavření stížnosti.
Hodnocení:
Komentář: Zásilku jsem si nemohla převzít, nepochopení dotazu zasilkovny, několikrát jsme si ještě vyměnili e-mail, ale to dohadování nemělo smysl