Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#67837Zpětný štítek na Vinted vygeneroval odlišnou adresu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 24 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
16.06.2023, před rokem

Jitka Jiroušková

Znění stížnosti

Dobrý den, poslala jsem zásilku přes sdílenou dopravu Vinted, s adresátem jsme se domluvili na vrácení, ten vygeneroval zpětný štítek, ovšem zásilka má být doručena na jiné místo, než na kterém jsem podávala, je více než 10 km vzdálené. Nyní již nelze adresu změnit.


Požadované řešení

Byla bych ráda, kdyby mi byla zásilka doručena na místo, ze kterého jsem odesílala.V opačném případě si ji nebudu moci vyzvednout, a tak o její obsah přijdu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.6.2023 08:57, před rokem

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k uplatnění reklamace u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.7.2023 10:15, před rokem

Dobrý den, paní Jiroušková, podle informací ve veřejném trasování (https://tracking.packeta.com/cs_CZ/?id=+4643028656) vidíme, že jste si zásilku převzala. Pro příště doporučujeme v této situaci kontaktovat zákaznický servis (+420 216 216 516). S kolegy se domluvíte na řešení. Pěkný den. Gabriela, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.9.2023 15:12, před rokem

Žádáme spotřebitelku o potvrzení převzetí zásilky, případně o uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
9.9.2023 07:43, před rokem


Jitka Jiroušková

Hodnocení:

Komentář: Zásilku jsem si nemohla převzít, nepochopení dotazu zasilkovny, několikrát jsme si ještě vyměnili e-mail, ale to dohadování nemělo smysl