Společnost


BusLine a.s.

Počet nahlášených stížností:109
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#67847Nezastavení na zastávce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
16.06.2023, před rokem

EVA SLÍVOVÁ

Znění stížnosti

Dne 16.6. v 9:35 jsem jela z Moravské Třebové aut.s. do Žichlínku žel.s. Jela jsem prvně a proto jsem si stoupla k východu v čas kdy tam měl dojet, jako že budu vystupovat. Nevšimla jsem si, že jsme projížděli kolem zastávky a řidič nezastavil, i když to nebyla zastávka na znamení. Dojel k další zastávce a tam jsem se ho teda zeptala a on mě odpalkoval s tím, že mám vystoupit a ani se neomluvil. Jednalo se o ukrajinského řidiče ve věku okolo 40-50 let. Přípojný vlak jsem samozřejmě nestihla a čekala jsem 2 hodiny. Chápu, že v ten moment už toho moc udělat nemohl, kvůli mě neotočí autobus, ale mohl se alespoň omluvit a nemusel být protivný.


Produkt

BusLine Pardubicko s.r.o. ič:07783051


Požadované řešení

Měl by se hlavně omluvit. Doufám, že mi společnost zašle alespoň zpětnou omluvu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.6.2023 11:28, před rokem

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Společnost BusLine a.s. je možné kontaktovat:
- na telefonním čísle +420 481 368 111,
- e-mailem na stiznosti@busline.cz,
- prostřednictvím kontaktního formuláře: https://www.busline.cz/zaslat-dotaz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.9.2023 14:42, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.11.2023 12:46, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.