Společnost


DER Touristik CZ a.s.

Počet nahlášených stížností:238
Z toho za letošní rok:21
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#67850Klamavá prezentace hotelu Calimera Blend Paradise fotky jsou upraveny na počítači.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 30 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.06.2023, před rokem

Veronika Kačeriaková

Znění stížnosti

Dobrý den,

touto cestou Vám sděluji stížnost na Vámi poskytovanou dovolenou v hotelu Calimera Blend Paradise, cestuji opravdu často do destinace Egypt i 3x ročně ale to co zažíváme tady v tomto resortu je něco opravdu hrozného. Fotky neodpovídají absolutně realitě co nabízíte na vašich stránkách.
Beru to jako klamaní spotřebitele. Aktuálně pořizuji fotografie, kde je vidět Vámi nabízené fotky na stránkách VS realita. Jsem velice zklamaná i z Vaší strany, kde by jste jako velká cestovní společnost měli tyto resorty navštívit a opravdu ověřit, zda nabízené služby odpovídají realitě. Závan výkalů který se vede po cestě na pláž je opravdu nezapomenutelný ten bohužel vyfotit nelze ale stav hotelu je očividně v začátku rekonstrukce a fotografie jsou pořízeny pravděpodobně z budoucích rekonstrukci a projektů na PC. Na záchodech neteče voda když si chcete umýt ruce v hlavní budově.
Uvědomuji si, že jsem v Africe ale tento hotel má maximálně 3 hvězdy a to ještě nemluvím o výběru jídla špinavých stolech, nedostatku kelímku které zažily ještě dobu před 9 lety. Nepřijela jsem na dovolenou hladovět, jídlo se nemění nic a když jsem si dala u bazénu burger bylo tam jedno kolečko cibule a oschly list asi salátu. Úklid pokoje cca v 17-18 hodin co druhy den a ne každý den jak má byt v dopoledních hodinách. Fotodokumentaci si budu pořizovat po celou dobu pro případ, že by se tato situace nedala řešit smírnou cestou. Chci od Vás adekvátní odpověď jak hodláte tuto situaci řešit. V případě že nenalezneme společné řešení, budu celou tuto situaci řešit se svým právním zástupcem po návratu do ČR.


Produkt

Fotky nabízené CK neodpovídají realitě, služby hotelu neodpovídají 5* ani 4*


Požadované řešení

Chci adekvátní kompenzaci za tuto hroznou dovolenou.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.6.2023 15:21, před rokem

Měl-li zájezd vady, vytkl-li je spotřebitel bez zbytečného odkladu a určil-li k tomu přiměřenou lhůtu k odstranění vady, má spotřebitel dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vad. Existenci vad je nutné doložit (např. foto nebo video záznam). Nevytkl-li spotřebitel vady zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, právo na slevu mu vůbec nevznikne, proto doporučujeme jednat vždy co nejdříve.

V souladu s ustanovením § 2537 odst. 2 občanského zákoníku je třeba vytknout vadu pořadateli zájezdu bez zbytečného odkladu, což se nejčastěji řeší prostřednictvím přiděleného delegáta, s kterým je nutno sepsat zápis o vadě zájezdu, kterým pak bude spotřebitel po návratu argumentovat u pořadatele zájezdu jako takového a požadovat slevu z ceny zájezdu v souladu s ustanovením § 2540 odst. 1 občanského zákoníku.

Pro výpočet výše nároku (procentuální slevy) je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení: http://www.evropskyspotrebitel.cz/files/frankfurtska-tabulka.pdf. Sleva se počítá z ceny zájezdu.

Jestliže je spotřebitel přesvědčen, že došlo ze strany společnosti ke klamavému opomenutí, může se s podnětem obrátit na Českou obchodní inspekci, která vykonává dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele (https://www.coi.cz/podatelna/).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.9.2023 14:58, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.11.2023 12:47, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.