Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:373
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#67851Ztráta zavazadla

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 30 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.06.2023, před rokem

Jana Civínová

Znění stížnosti

Dejte si pozor na zavazadla v RegioJet. Ztratil se mi kufr. Řidič nemá žádnou kontrolu nad zavazadly.


Požadované řešení

Chci upozornit co se děje. Nečekám odškodnění, ale lidské pochopení. Zmizely mi vzácné dokumenty


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.6.2023 15:33, před rokem

Cestující je povinen během celé přepravy dohlížet na zavazadlo. Jestliže však bylo zavazadlo uloženo v prostoru tomu určenému (např. úložný prostor autobusu), kde jej cestující neměl na očích, je za ztrátu zavazadla odpovědný dopravce. Cestující ovšem musí prokázat, že zavazadlo bylo umístěno v takovém prostoru.

Pokud je ztracená věc nalezena, je předána cestujícímu po prokázání osobních údajů a popsání rozhodujících znaků ztracené věci, příp. jejího obsahu dle přepravních podmínek společnosti RegioJet. Ztracené věci, které si cestující nevyzvedne, budou následně předány místně příslušnému obecnímu úřadu nebo městskému úřadu nebo magistrátu dle § 1051 a násl. občanského zákoníku.

Kontakt na společnost RegioJet a.s. ohledně ztrát a nálezů:
- e-mail: ztraty.vlaky@regiojet.cz,
- NON-STOP linka: 222 222 221,
- kontaktní formulář: https://regiojet.cz/o-nas/ztraty-a-nalezy.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.9.2023 14:58, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.11.2023 12:47, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.