Společnost


Allegro sp. z o.o.

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#67859Příchozí email od společnosti Allegro kterou jsem dost neznal.a vědomě jsem se neregistroval

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 3 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
17.06.2023, před rokem

Robert Hoznour

Znění stížnosti

Váš účet zapojený do akce Early Bird překročil za tento měsíc limit slev na provizi z prodeje, který činí 50 000 CZK brutto.
Co to pro Vás znamená
Slevy jsme proto deaktivovali až do konce tohoto měsíce a budeme Vám účtovat poplatky podle standardního ceníku.

Slevy deaktivujeme pokaždé, když překročíte limit pro daný měsíc. Děláme to se zpožděním – budeme také účtovat standardní poplatky za období mezi překročením limitu a deaktivací slev.

Bližší podrobnosti najdete v Podmínkách používání portálu.

Zpráva od společnosti Allegro pro Robert Hoznour (Client:***).


Požadované řešení

Informace o co se jedná.
Hrozí mi nějaké sankce (poplatky)?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.6.2023 10:23, před rokem

Dle dostupných informací by se mělo jednat pouze o e-mailovou chybu systému společnosti Allegro sp. z.o.o., jestliže spotřebitel nebyl u společnosti zaregistrován. Je však vhodné o tomto e-mailu informovat společnost, a to prostřednictvím kontaktního formuláře: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?subjectId=707c3e78-4380-42de-9706-325973a5d30c.

Více informací nalezne spotřebitel na diskusním fóru: https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/16-06-2023-v%C3%A1%C5%A1-%C3%BA%C4%8Det-p%C5%99ekro%C4%8Dil-maxim%C3%A1ln%C3%AD-limit-slev-v-akce-early/td-p/588221/page/4.

Pokud by společnost požadovala po spotřebiteli uhrazení poplatků za službu, kterou si neobjednal, jednalo by se o bezdůvodné obohacení ze strany společnosti dle § 2991 a násl. občanského zákoníku.

Jestliže by společnost žádala zaplacení údajné dlužné částky, musela by také prokázat, že k tomu má právní důvod. Pokud si je spotřebitel jistý tím, že závazek byl ukončen (či ani nevznikl) bez toho, aniž by vznikla platná pohledávka, patrně nebude možné tento právní důvod prokázat a dluh vymáhat. Před vyplacením jakékoliv částky třetí osobě (jiné společnosti) má pochopitelně spotřebitel nárok na to, aby byl seznámen s právně relevantním důvodem, pro který od něj společnost vyžaduje peněžité plnění.

Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával jeho osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.

Pokud spotřebitel nechce, aby jej společnost dále kontaktovala, doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.

Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů. Kontakty na podatelnu ÚOOÚ jsou dostupné zde: https://www.uoou.cz/podatelna%2Duradu/os-1006.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska, přičemž spolupracuje také s mezinárodním spotřebitelským centrem Spojeného království.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2023 16:52, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.11.2023 12:33, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.