Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
17.6. jsem se vydal po několika letech na cestu spojem Pardubice - Hlinsko v Čechách.
Tak neskutečně špinavý vlak jsem snad ještě nezažil. Nejedná se o odpadky po cestujících ale opravdu o špínu kterou neřeší ČD. Chomáče prachu po podlahách, záclony černé zažranou špínou, černá podlaha od špíny, okna která vypadají jak kdyby byla zatmavená - opět jenom špína, sedačky mimo osezená místa opět černá špínou.
Tohle snad nemůže "Národní dopravce" myslet vážně.
Pokud je za úklid nějaká externí služba, je na místě se jí zbavit nebo alespoň kontrolovat jejich práci. Pokud je za úklid zodpovědný "národní dopravce", jedná se opět o důkaz, že tohle z daní dotovat nechci.
Mám i fotografie dokumentující stav ve vlaku.
Spoj 17.6. z Pardubic do Hlinska v Čechách s odjezdem v 11:54
Úklid vlaků, dodržování základních hygienických návyků ze strany ČD.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.