Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#67862Neskutečně špinavý vlak na spoji SP1455

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 hodin 7 minut

Detail stížnosti

Publikováno
17.06.2023, před rokem

Petr Bartůněk

Znění stížnosti

17.6. jsem se vydal po několika letech na cestu spojem Pardubice - Hlinsko v Čechách.
Tak neskutečně špinavý vlak jsem snad ještě nezažil. Nejedná se o odpadky po cestujících ale opravdu o špínu kterou neřeší ČD. Chomáče prachu po podlahách, záclony černé zažranou špínou, černá podlaha od špíny, okna která vypadají jak kdyby byla zatmavená - opět jenom špína, sedačky mimo osezená místa opět černá špínou.

Tohle snad nemůže "Národní dopravce" myslet vážně.

Pokud je za úklid nějaká externí služba, je na místě se jí zbavit nebo alespoň kontrolovat jejich práci. Pokud je za úklid zodpovědný "národní dopravce", jedná se opět o důkaz, že tohle z daní dotovat nechci.

Mám i fotografie dokumentující stav ve vlaku.


Produkt

Spoj 17.6. z Pardubic do Hlinska v Čechách s odjezdem v 11:54


Požadované řešení

Úklid vlaků, dodržování základních hygienických návyků ze strany ČD.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.6.2023 20:09, před rokem

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.