Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Před 2 týdny toje 11.6.2023 sme koupili u společnosti CORADIA V OC AFI v Pardubicích tvrzene sklo na mobilní tel.iphon 11 kde nám jejich prodávající tvrdil ,ze záruka se stahuje i na praskliny které se můžou stát , no a když se to stalo tak sme došli do dane spolocnesti si nárokovat na reklamaci tohoto skla kde nám bylo řečeno , ze reklamace se na prasklinu jejich trvzeneho skla nevztahuje jen na bublinu takže nechápu logice jejich reklamačnych skutečnosti ,ze proč bych si kupoval tvrzene sklo ? Jednoduše jeto jejich reklamní podvod ,ze prodávající vám řekne ,ze záruka platí i pro prasklinu aby prodal a když se stane prasklina tak vám to neuznáji takže jeto reklamní podvod a žádáme o preskoumani téhle společnosti děkujeme za kladné vyřízení Čonka
Ochrane tvrzene sklo FIXED Full -Cover pro Apple iPhon XR/11,lepení pro cely displej cena byla 599,00
Proskoumat společnost jejich reklamacni podmínky
|
Tweet |
Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Právo z vadného plnění kupujícímu však nenáleží dle § 2167 občanského zákoníku, pokud vadu sám způsobil. Mimo to vadou věci není opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním nebo u použité věci opotřebení odpovídající míře jejího předchozího používání.
Jestliže tedy došlo k mechanickému poškození zboží ze strany spotřebitele, máme za to, že zaměstnanec společnosti jednal v souladu se zákonem. V opačném případě, kdy by pracovník společnosti nepřijal věc do reklamačního procesu bez právně relevantního důvodu, může být ze strany České obchodní inspekce pokutován za přestupek dle zákona o ochraně spotřebitele.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.