Počet nahlášených stížností: | 182 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Z Alberta jsem vždy měla ráda jejich avokáda, ale v poslední době byla vždy zkažená. Např. jsem včera koupila avokáda a dnes jsem je otevřela. Ačkoliv jsem se snažila je osahat a zdála se v pořádku, po rozříznutí byla zkažená. Nevím, co se teď s jejich dodávkami děje, ale rozhodně teď nějakou dobu avokáda kupovat nebudu.
Avokáda značky Albertova Tržnice, Excellent avokádo Ready to Eat 2ks, země původu: Peru, dodavatel: Bakker Centrale Inkoop B.
Při dodávce avokád kontrola jejich stavu, stažení vadných kusů z prodeje.
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti Albert Česká republika, s.r.o., např. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://www.albert.cz/o-nas/kontakt.
Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu (https://www.szpi.gov.cz/podnety-ke-kontrole.aspx).
Společnost Albert Česká republika, s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. Stížnost proto uzavíráme.