Společnost


GIGACOMPUTER s.r.o.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#6788NEFÉROVÉ JEDNÁNÍ

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
19.05.2015, před 10 lety

JAROSLAV SOMMER

Znění stížnosti

7.1.2015 JSEM U VÁS ZAKOUPIL POČÍTAČ A DO DNEŠNÍHO DNE HO NEMOHU PRO JIŽ 2 REKLAMACI POUŽÍVAT. VADÍ MI ŽE KDYŽ SE NA NĚČEM DOHODNEME TAK ZA PÁR DNŮ TO U VÁS NIKDO NEVÍ.PRVNÍ ZÁRUKA TRVALA 29 DNŮ DOMA MI POČÍTAČ HNED OPĚT NEFUNGOVAT TAK JSEM MUSEL REKLAMOVAT ZNOVA TENTOKRÁTE OPRAVA PŘEKROČILA 1 MĚSÍC A TAK JSEM SE NA Č 778433127 DOHODL ŽE MI POŠLOU NABÍDKU NA JINÝ PC PO PÁR DNECH O TÉ DOHODĚ NA STEJNÉM ČÍSLA NIKDO NIC NEVÍ. MÍSTO JINÉHO PC MI NABÍDLY VRÁCENÍ PENĚZ. PROTOŽE JINÁ DOHODA NEBYLA MOŽNÁ SOUHLASIL JSEM S VRÁCENÍM PENĚZ Z FA.FAZ1500297 PLUS NAVRÁCENÍ POŠTOVNÉHO ZA OBĚ REKLAMACE. VŠE POTŘEBNÉ JSEM ZASLAL, ALE OPĚT SE MNOU OD VÁS NIKDO NEKOMUNIKUJE. MRZÍ MNE VAŠE JEDNÁNÍ SE ZÁKAZNÍKY, JSEM INVALIDA A NEMOHU JIŽ TAKOVOU DOBU NA INTERNET, ALE PO CELOU DOBU HO PESTO MUSÍM PLATIT.
ASI JE TO U VÁS NORMÁLNÍ ŽE SI HRAJETE NA MRTVÉ BROUKY PROTO TAKÉ ANI NEMÁTE TLF. KAM BY SI ČLOVĚK MOHL ZAVOLAT A STĚŽOVAT SI NA JEDNÁNÍ VAŠICH ZAMĚSTNACŮ.
JAROSLAV SOMMER


Požadované řešení

FÉROVÉ A SLUŠNÉ JEDNÁNÍ


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.5.2015 14:37, před 10 lety

Spotřebitel má právo na dodání bezvadného předmětu koupě. Pokud je na zboží při převzetí vada, nebo se vada spotřebního zboží vyskytne v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí v zákonné záruce, má spotřebitel právo na odstranění této závady.

Reklamace se uplatňuje u prodávajícího, pokud není v písemném potvrzení o právech ze záruky uvedeno, že opravu provádí jiná osoba (například autorizovaný servis). V obou případech však za vyřízení reklamace odpovídá kupujícímu prodávající. Prodávající je povinen zboží k reklamaci přijmout a vydat o tom kupujícímu písemné potvrzení.

Prodávající je podle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele povinen reklamaci včetně odstranění vady vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Spotřebitel může v takovém případě od smlouvy odstoupit, případně setrvat na uplatněném nároku.

Pokud podnikatel prokazatelně nevyřídil uplatněnou reklamaci v zákonem stanovené lhůtě 30 dnů ode uplatnění, porušil svým jednáním zákon o ochraně spotřebitele. Spotřebitel může v takovém případě podat podnět dozorovému orgánu České obchodní inspekci, která je oprávněna za zjištěný správní delikt uložit podnikateli pokutu.

Počítání lhůt (lhůta pro vyřízení reklamace) je upraveno v občanském zákoníku. Lhůta nebo doba určená podle dnů počíná dnem, který následuje po skutečnosti rozhodné pro její počátek. Připadne-li poslední den lhůty na sobotu, neděli nebo svátek, je posledním dnem lhůty pracovní den nejblíže následující.

Pro potvrzení nutnosti informovat v zákonné nebo smluvní lhůtě o vyřízení reklamace citujeme rozsudek Nejvyššího soudu ČR spis. zn. 33 Cdo 3228/2009, ze dne 27. 7. 2011: "Stanoví-li zákon č. 634/1992 Sb. v § 19 odst. 3 lhůtu 30 dnů k vyřízení reklamace od jejího uplatnění, pak prodejce svou povinnost splní, jestliže v zákonné lhůtě (není-li smluvena lhůta delší) též vyrozumí spotřebitele o způsobu vyřízení reklamace; až od tohoto okamžiku lze považovat reklamaci za vyřízenou z hlediska zamezení nevyvratitelné právní domněnky neodstranitelnosti vady."

Odstoupení od smlouvy je platné od chvíle dojití druhé straně. Má se za to, že došlá zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání. Odstoupením se smlouva od počátku ruší a strany mají povinnost vrátit si poskytnutá plnění. Odstoupení doporučujeme zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou, a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byla uplatněna. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení uschoval.
Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.

Pokud bude podnikatel nadále v prodlení, doporučujeme spotřebiteli, aby mu zaslal tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu a vyzval ho k plnění ve lhůtě, která nesmí být kratší než 7 dnů před případným podáním žaloby k soudu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.5.2015 16:39, před 10 lety

Dobrý den, pane Sommere,

děkujeme Vám za tuto cennou zpětnou vazbu. Omlouváme se za pochybení, které samozřejmě není standardem naší společnosti. Vše jsme s kolegy, kteří mají Váš případ na starosti, probrali a učinili kroky, aby se již toto v budoucnu neopakovalo. Máme od nich zároveň informaci, že v pondělí 25.5.2015 Vám bude doručen nový počítač.

Děkujeme za Vaši trpělivost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.6.2015 12:31, před 10 lety

Prosíme spotřebitele, aby potvrdil dosažení dohody a stížnost z tohoto důvodu případně uzavřel.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.7.2015 13:58, před 9 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.