Společnost


Fajnpark s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#67880Neuznany evropsky prukaz ( Nemecky ZTP)

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 2 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
18.06.2023, před rokem

Hana Müller

Znění stížnosti

Dobrý den dnes 18.6 2023 jsem navstivila vas Park s Nemeckym prukazem Schweherbehinderte Ausweis, který mi u pani na pokladne nebyl uznan ikdyz podle obchodni inspekce plati v cele Unii pani byla velice neprijemna a vyzadovala pouze cesky prukaz.Velice se me ti dotklo a povazuji jeji chovani za drze a nevhodne vuci nekomu s postizenim.Dekuji Müller Hana


Požadované řešení

Pozaduji omluvu a třeba jednu vstupenku jako gesto dobre vůle a slušnosti


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.6.2023 09:21, před rokem

V současné době neexistuje žádný systém vzájemného uznávání statusu osoby se zdravotním postižením mezi zeměmi EU. Evropská komise by do konce roku 2023 měla navrhnout vytvoření evropského průkazu osob se zdravotním postižením, který bude uznáván ve všech zemích EU.

Společnost je povinna uznat průkaz který vznikl v České republice.

Česká obchodní inspekce je v této oblasti dozorovým orgánem a její názor by měl být autoritativní a obchodníci by se jím měli řídit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2023 17:09, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.11.2023 12:40, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.