Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na 18.6.2023 jsem si zakoupila jízdenku s výběrem konkrétního místa směr Luhacovice- Praha. Po příchodu do vagonu bylo v mem kupé napsáno, že zde bude minibar a máme se přemístit na místa do vagonu 370. Když prisla průvodci, tak jsem se ji dotazala, zda mám na místě zůstat a řekla mi, že ve Starém Městě připojí další vagóny, do kterých nás přemístí, ale dorazí nám Personal říci. To se nestalo a z místa nás cestující vyhodili, průvodci nebyl k nalezení a až jsme prosli všechny vagóny, tak jsme se dostali odpovědi s tím, že to máme v tom a tom vagone. Na to, že platíme 650 Kč za lístek, tak bych čekala seriózní jednání. A ne aby si cestují vyřešili vše sami.
A cestující, kteří mají koupenou jízdenku dopředu skončí ve vagone bez klimatizace.
Hrozna cesta.
369
Měli byste vracet alespoň část peněz, protože toto jednání za takovou částku lístku je neadekvátní.
|
Tweet |
Není-li služba poskytnuta nebo není-li poskytnuta ve sjednané kvalitě, doporučujeme spotřebiteli, aby uplatnil reklamaci.
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.