Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#67887Koupě místenky a vyhození z mista

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

18 hodin 42 minut

Detail stížnosti

Publikováno
18.06.2023, před rokem

Denisa Hefkova

Znění stížnosti

Na 18.6.2023 jsem si zakoupila jízdenku s výběrem konkrétního místa směr Luhacovice- Praha. Po příchodu do vagonu bylo v mem kupé napsáno, že zde bude minibar a máme se přemístit na místa do vagonu 370. Když prisla průvodci, tak jsem se ji dotazala, zda mám na místě zůstat a řekla mi, že ve Starém Městě připojí další vagóny, do kterých nás přemístí, ale dorazí nám Personal říci. To se nestalo a z místa nás cestující vyhodili, průvodci nebyl k nalezení a až jsme prosli všechny vagóny, tak jsme se dostali odpovědi s tím, že to máme v tom a tom vagone. Na to, že platíme 650 Kč za lístek, tak bych čekala seriózní jednání. A ne aby si cestují vyřešili vše sami.
A cestující, kteří mají koupenou jízdenku dopředu skončí ve vagone bez klimatizace.
Hrozna cesta.


Produkt

369


Požadované řešení

Měli byste vracet alespoň část peněz, protože toto jednání za takovou částku lístku je neadekvátní.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.6.2023 10:54, před rokem

Není-li služba poskytnuta nebo není-li poskytnuta ve sjednané kvalitě, doporučujeme spotřebiteli, aby uplatnil reklamaci.

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.